שש דרכים להפוך ליד ללקוח משלם - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

שש דרכים להפוך ליד ללקוח משלם

 

אנחנו יודעות שאתם חסרות סבלנות לסגור עסקאות ובכל זאת החלטנו להציף לכן דיסקליימר חשוב:  

יש כמה כללי אצבע גנרים שעובדים כמעט בכל תחום וכדאי ליישם או לפחות לבדוק אותם כשרוצים להפוך ליד ללקוח משלם ויש התאמות ייחודיות לכל בית עסק, סוג שירות ומוצר שצריך לעשות. לא רצוי להסתפק בכללי אצבע גנריים אלא להעמיק מספר שלבים מעבר לכך. אחרי הכל אתן לא מנהלות עסק כללי וגנרי. נכון?

ובכל זאת איך אפשר להפוך ליד ללקוח משלם בכמה שלבים שאחרי תשע שנים של ניהול סמארטפיש אנחנו יכולות להעיד שהם עובדים כל פעם מחדש;

  1. לחזור מהר! במיוחדטיפול בלידים אם אתן עובדות מול השוק הישראלי. אנחנו אנשים שזזים מהר, מקבלים החלטות מהר, חסרי סבלנות בכללי. לא חזרת? המתחרה שלך חזר וגרף את הלקוח. ליד חם ייסגר מהר יותר מליד שיתקרר ונצטרך לפצות על האכזבה שלו. כמעט מובן מאליו. כמה מהר לחזור? אם אפשר לחזור במהלך השעה הראשונה זה נהדר. לא מסתייע? תוך כמה שעות או באותו היום.
  2. דעו למי אתן חוזרות: אם יש לכן אפשרות לעשות מחקר ראשוני בנוגע למי התקשר אליכם, לאיזה ארגון הוא שייך, מה תפקידו בכח או לחילופין במה הוא עוסק – ובשיחה תפגינו שאתן יודעות על מה אתן מדברות בתחום שלו – תגדילו את סיכויי הסגירה שלכן. אם יש לכן אפשרות לאסוף מידע מקדים באופן יזום – עשו את זה! אפשר לעשות את זה באמצעות בוט פשוט ביותר שעונה למתעניינים בווטסאפ, או ברשותות החברתיות ומברר בנוגע לאיזה תחום פעילות הם פנו ומה המטרות שלהם, אפשר לעשות את זה במחקר עקיף, או באמצעות שאלת כמה שאלות ישירות במייל או בווטסאפ לפני השיחה. אנחנו תמיד מסבירות, בכתב ו בעל פה, ללקוחות הפוטנציאלים, שאנחנו מעוניינת במידע הזה כדי לחזור אליהם חכמות ויעילות יותר. זה נכון כמובן וגם מגדיל לנו מאוד את אחוזי הסגירה מהשיחה הראשונה.
  3. תאמו ציפיות: לאטיפול מעולה בלידים משנה באיזו פלטפורמה הלקוח הפוטנציאלי פנה אליכן – תאמו ציפיות למתי אתן מתעדות לחזור אליו, איך יתנהל התהליך, וכמובן ועמדו בהבטחה שלכן. אין דבר שמקרר ליד מהר יותר מאשר מרדף אחרי ספק. אם מסיבה כלשהי אין לכן אפשרות לעמוד בטווח הזמן שקבעתן וזה קורה כי כולנו רק בנות אדם – ידעו את את הלקוח הפוטנציאלי. נכון שזה נשמע מובן מאליו? רוב בעלי העסקים לא עושים את זה!
  4. תמיד תחזרו ללקוח במדיה שבה הוא פנה אליכן: אם הוא מרגיש נוח לדבר אתכן בטלפון והתקשר, חזרו אליו טלפונית. אם הוא מרגיש בנוח לפנות במסנג’ר אל תתעקשו על מספר, דברו איתו שם. לפחות באופן ראשוני. כבדו את את כוונת הלקוח בנוגע להתנהלות מולכן, אתן לא לבד בתהליך.
  5. שמרו על הליד שלכן חם ותראו ישועות: הבטחתן הצעת מחיר? תאמו ציפיות לזמנים קצרים. תאמו ציפיות מה קורה אחרי הצעת המחיר (אפשר במייל עצמו). האם אתם עוברים על ההצעה ביחד? האם אתם מנהלים שיחה למחרת? אל תכתיבו אבל תזמו.
  6. הליד נעלם – מה עושים? זה קורה לכולנו. דברנו עם מישהו, הוא התלהב, הוצאנו הצעה ו… דממה. יכול להיות שהדממה מעידה על התנגדות כלשהי, על התקף לב מהמחיר או פשוט על עומס ושכחה. אם לא תחזרו ותבדקו – לא תדעו. אין כללי אצבע מובהקים לחזרה ללקוח פוטנציאלי. אתן מרגישות את השיחה, אתן מכירות את השוק שלכן. מנהלות רווחה פועלות אחרות מבעלות עסק קטן ואלו מפגינות התנהגות צרכנית שונה לגמרי גם בתוך הטווח שלהן עצמן. מה שבטוח הוא שלא כדאי לוותר לחלוטין על חזרה ללקוח פוטנציאלי שנעלם. כבר השקעתן את כל הזמן הזה. עוד שיחת טלפון לא תזיק.

צרו איתנו קשר היום

בניית אתרי וורדפרס
Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן