הגדלת ההמרות בחנות אינטרנט בוורדפרס - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

הגדלת ההמרות בחנות ווקומרס בוורדפרס

במידה ויש לכם אתר אינטרנט והמכירות בו מתחת לציפיות שלכם ניתן בתהליך נכון לשפר את יחס ההמרות בו

כדי להבין מה יגרום להגדלת המכירות באתר צריך לבצע מחקר מעמיקף להבין מה הכשלים באתר מכירות שלכם ולתקן אותם

דוגמאות לכשלים שנתקלתי בהם בפרוייקטים מסוג זה –

  1. אתר לא מובן ולא שיווקי – קהל היעד שלכם צריך להבין כשהוא נכנס לאתר מאוד מהר מה אתם מוכרים ולמה זה מתאים לו, לכן אתר שיציג את המידע בצורה ברורה ואטרקטיבית ימכור יותר
  2. כשלים טכנים – אתר אינטרנט מכירתי צריך להיות ללא תקלות ובעיות מהירות שמבריחות את קהל היעד שלכם הרחק לאתרים אחרים
  3. תהליך תשלום קל ונעים – תהליך הרכישה צריך להיות ברור, תמונות המוצר והמידע על כל מוצר צריכים להכיל את כל המידע שהלקוח הפוטנציאלי ירצה לדעת וכך תצליחו למכור יותר. לדוגמא אם אתם מוכרים מוצר במספר צבעים וגדלים, תקפידו שבעמוד המוצר תופיע דוגמא לכל הצבעים והגדלים. הלקוח לא יקנה אהיל בצבע צהוב אם בתמונות האתר תופיע רק הגרסה בכחול. ולא יקנה את אותו אהיל אם לא ברור מה הגודל שלו, מאיזה חומר הוא עשוי, מה המשקל שלו, אם מגיע מורכב או דורש הרכבה ושאר הפרטים הקשורים אליו.
  4. חווית משתמש טובה וניווט קל באתר – הניווט באתר צריך להיות נוח וברור, המוצרים באתר מוצלח מוצגים בקטגוריות ברורות כך שקל למצוא אותם ולהתקדם לרכישה.
  5. שיווק נכון ועידוד לסל רכישה גדול יותר – תבדקו איזו שיטת שיווק מתאימה לקהל היעד שלכם, לדוגמא משלוח חינם בקנייה מעל 300 ש”ח תעודד קונה שהתכוון רכוש מוצר בעלות 259 ש”ח למצוא מוצר קטן נוסף שיקנה לו משלוח חינם, את עלות המשלוח תוכלו להוסיף חלקית למחיר המוצר. בעמוד עגלת הקניות תוכלו לפרסם מחירים של מוצרים זולים בעלי סיכוי טוב לרכישה כמו לדוגמא באתר שמוכר צעצועים לילדים שפועלים עם סוללות, תציעו סוללות במחיר אטרקטיבי בעמוד עגלת קניות ובאתר אינטרנט המוכר נעלי ספורט, תציעו מספר סוגי גרביים לרכישה בעמוד עגלת הקניות.אפיון אתרים ותכנון משפכים שיוקיים
  6. ככל שהלקוח ידע את כל המידע בשלב מוקדם ולא יופתע בשלב עגלת הקניות, יהיו פחות נטישות מהאתר. לדוגמא, אם אתם מבצעים משלוחים רק לחלק מהאיזורים בארץ, חשוב לעדכן כבר בדף הבית בצורה ברורה כל כך.
  7. הצגת הקטגוריות והמוצרים שאנחנו הכי רוצים לקדם בעמוד הבית
  8. לא להציף את הלקוח ביותר מדי בחירות ופרטים – חשוב לכתוב אך ורק מה שחשוב ולהתמקד רק באופציות האטרקטיביות ביותר. לדוגמא אם אתם מוכרים עציצי עץ לימון, אין צורך לתת ללקוח לבחור בין 5 גדלים שונים של הצמח, מספיק להתמקד בשניים הכי נמכרים. אם אתם מוכרים שרשרת עם תליון, מספיק לפרסם 2 גדלים של שרשרת ולא 10 .
  9. הגברת האמון – האתר מכירות שלכם צריך לשדר אמינות, יש כל מיני דרכים להגביר את האמינות – לפרסם פרטים עליכם ועל העסק, מאוד עוזר לפרסם תמונה שלכם ותמונה של העסק אם יש חנות פיזית או מחסן, לפרסם דרכי התקשרות וכתובת, המלצות מלקוחות, עמודי רשתות חברתיות, מדיניות החזרים ברורה ומידע על כך שהתשלום באתר מאובטח.
  10. תבדקו שמבחינת הערך לעומת המחיר שלכם אתם אטרקטיבים מול המתחרים, אתם יכולים להיות יותר יקרים במידה והערך שלכם ברור, לדוגמא אם יש לכם חנות לאופנה אם אתם יקרים בממוצע לשוק תבליטו ערכים אחרים כמו מגוון מידות, בד לא מתקמט, בד השורד כביסות רבות ועיצוב יוצא דופן או לחלופין תהיו אטרקטיביים במחיר. תזכרו שקהל היעד שלכם
  11. תבדקו את כל תהליך הקניה והתשלום שלכם ותוודאו שהוא קל ונוח. שהאתר מניע לפעולה הרצויה ושהכל עובד תקין.התאמה למובייל וטאבלט

בסמארטפיש אנחנו מתמחות בלבדוק אתרי מכירות בוורדפרס ולשפר את יחס ההמרה שלהם.

אנח מבצעים גם את עבודת המחק והשיווק וגם את עבודת העיצוב והתכנון ומציעים פיתרון כולל ואפקטיבי לאתרי מכירות שזקוקים לכיוונון ושיפוץ.

דברו איתנו

דגנית

 

צרו קשר

דוגמאות לחנויות חנות וירטואליות WooCommerce שבניתי

windowsart שדרוג חנות מקוונת

שדרוג חנות מקוונת לוילונות ושטיחים

שדרוג עבור Windowsart כולל בניית תבניות עמוד חדשות ושיפור חווית משתמש באתר

שדרוג ותחזוקת אתר וורדפרס

שדרוג אתר צומת רהיטים

תכנות תוכן דינמי ומודול תוספות
למוצרי האתר תחזוקה קבועה ואחסון

בניית חנות מקוונת לבגדי ילדים

בניית אתר חנות מקוונת לחברת matchizz

בניית חנות ווקומרס למכירת
בגדים תואמים למשפחה

בניית חנות מקוונת רביטל ויטלזון

בניית אתר לרביטל ויטלזון יעקבס

בניית חנות ווקומרס למכירת
הופעות ומוצרים כולל אחסון

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות WooCommerce

בניית חנות מקוונת לתכשיטים

חנות עבור חברת מג'מריה
כולל אחסון ותחזוקה קבועה

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן