איך אפשר להשתמש באותו תוכן בפלטפורמות שונות כחלק מפעילות שיווק דיגיטלי? - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

איך אפשר להשתמש באותו תוכן בפלטפורמות שונות כחלק מפעילות השיווק הדיגיטלי?

זאת שאלה טובה, מפני שלמרות שהתשובה עליה כביכול פשוטה, רוב האנשים פשוט לא עושים את זה.

יש כמה גישות לגבי מקסום תוכן:

התאמה: לייצר את בסיס התוכן (למשל סטארטאפ המפתח אפליקציה יכול להכין הדרכה על שימוש בפיצ׳ר) ואז להתאים אותו לפלטפורמות השונות – לכתוב אותו כפוסט קצר וגם להרחיב אותו למאמר שיתאים לבלוג. לייצר לו מצגת לסליידשייר, להפוך אותו לוידאו, לחתוך את הוידאו כך שיתאים גם כסדרת סטוריז שתשמרו בהיילייטס, להפוך את ההדרכה לוובינר, או הרצאה. תלוי כמה בשר יש בה.

נקודת הסתכלות רעננה: אפשר לכתוב תוכן זהה מכמה זוויות שונות: לפייסבוק בנימה אישית יותר, בלינקדאין מזווית עסקית וכן הלאה. למשל הרצאה שהעברתם תעלה לפייסבוק בדגש על האנשים והלייפסטייל שמסביב ואילו בלינקדאין תתנו את סיכום ההרצאה שהעברתם או טיפ חזק במיוחד מתוכה.

לבוא עם התשובה המדויקת ברגע הנכון: אם עולה שאלה בקבוצת פייסבוק מקצועית שיש לכם תשובה עליה בפוסט, מאמר, וידאו וכו – אפשר לתת תשובה ולהפנות לפיסת התוכן שלכם כהרחבה לתשובה שנתתם. אותה טקטיקה תופסת כמובן לכל פוסט שאתם קוראים בכל פלטפורמה שהיא.

הצפה חזרתית של אותו תוכן באותה פלטפורמה: מקסמתם את התוכן לפלטפורמות שונות במדיות שונות ומזוויות שונות, אבל אם העלתם אותו רק פעם אחת לכל פלטפורמה לא מיציתם אותו מספיק. תוכן משמעותי אפשר להציף מזוויות שונות לאותן פלטפורמות. למשל מאמר על מחקר שוק אפשר להציף פעם אחת כפוסט על השאלה מה ההבדל בין מחקר רוחבי למחקר איכותני. פעם שניה על איך ממקדים את הקהל למחקר. פעם שלישית לשלושת הטעויות הגדולות שעושים במחקר מתחרים.

הצפה חזרתית של אותו תוכן באותה פלטפורמה בזמנים שונים: מקסמתן את התוכן שלכן בכל הפלטפורמות וביותר מזווית אחת? נהדר. אל תתנו לו להקבר. תדאגו לעשות סבב שמציף שוב את התכנים הטובים שלכן לאחר שעבר זמן, במקביל להעלאת תכנים חדשים. שבצו לכן בגאנט יום בחודש (או בשבוע) של תוכן ״ישן״. זכרו, עוקבות חדשות מצטרפות אליכן כל הזמן והן לא מכירות את התכנים האלו. עוקבות וותיקות גם עשויות לפספס פיסות תוכן משובחות.

חדשו משהו: הוסיפו התייחסות שלאתוכן חדש לגמרי קיימת בטקסט המקורי. אם נמשיך בדוגמת המאמר על מחקר מתחרים – אחרי שהצפנו אותו שלוש פעמים מתוך זוויות שקיימות במאמר עצמו, נוכל להוסיף כמה שורות משמעותיות שלא נמצאות במאמר – למשל מה זה בכלל מחקר מתחרים ולמה זה חשוב ואז להעלות אותו  – בהתייחסות לזווית של איך עושים את המחקר עצמו.
כמובן שלא נרצה להציף יום אחרי יום התייחסויות שונות באותה פלטפורמה.  זה יכול לשמש אותנו לחודשים ארוכים וזה כל הסוד במקסום.

סיכום הטיפים שקבלתן כאן:

לא משנה איפה כתבתן את התוכן הראשוני – בדקו איפה הוא יכול לשמש אתכן עוד, מאיזו זווית וגישה, באיזו תצורת מדיה (טקסט, וידאו, תמונהֿ, גיף) ומתי הצפתן אותו בפעם האחרונה.

צרו איתנו קשר היום

בניית אתרי וורדפרס
Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן