בניית אתר מכירות חכם - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתר מכירות חכם

שוקלים לבנות אתר מכירות ולא יודעים איך להתחיל?

בשביל זה אני כאן (:

אני אעבור במאמר הזה שלב אחר שלב על תהליך בניית אתר מכירות לעסק שלכם –

  1. תסתכלו על אתרי מכירות באינטרנט ותמצאו אתרים הדומים לאתר שאתם רוצים לעצמכם.

זה יעזור לכם גם לדעת אילו חומרים להכין עבור האתר מכירות ויעזור לכם להסביר לחברות בניית אתרים שתדברו איתם מה אתם רוצים.

  1. תכינו חומרים לאתר – כתבו את שמות המוצרים כולל פרטי המוצרים, המחיר שלו, כמות המלאי, המק”ט, לאילו קטגוריות הוא אמור להיות משוייך. לכל מוצר צריך להכין לפחות תמונה אחת טובה ועדיף כמה שיותר תמונות מזויות שונות ואם למוצר יש צבעים וגדלים שונים אז כדאי להכין תמונה לכל ווריאציה כזו. ככל שיהיו יותר תמונות הלקוח הפוטנציאלי שיכנס לאתר מכירות שלכם יכיר את המוצר טוב יותר וכך המכירות באתר יהיו מרובות יותר.פיתוח אלמנטים ותוספים

תכינו רשימת קטגוריות ולכל קטגוריה תכינו תמונה. שימו לב שבאתר מכירות התמונות מאוד חשובות ותמונות טובות יסייעו לאחוז המרה גבוה בחנות.

  1. לוגו – לכל אתר מכירות חייב להיות לוגו, במידה ואין חשוב לעצב לוגו עבור אתר המכירה, תוודאו שהלוגו גם באיכות טובה ולא כדאי לרענן אותו לכבוד אתר המכירות החדש.
  2. תכינו סלוגן או משפט מחץ שתרצו להראות לקונים באתר ברגע שהם נכנסים אליו. כמו – כל המצעים באתר ב20% הנחה / כל המצעים באתר מ100% כותנה / כל פתרונות ה X לבית שלך. תחשבו איזה משפט כזה ייצג אתכם, תזכרו שזה הדבר הראשון שיראה מי שיכנס לאתר.
  3. תכינו דפי תוכן כמו דף אודות, מידע כללי על העסק, תהליך הייצור/יבוא של המוצרים וכל מידע אחר שמיחד אתכם.
  4. תכינו תקנון אתר, מדיניות פרטיות, מדיניות ביטולים והחזרות.
  5. רצוי שבאתר יהיה בלוג עם פוסטים שבהם תפרסמו מידע מורחב שיכול לעניין את הלקוחות שלכם, תכינו כמה פוסטים כאלה ותמונות עבור הפוסטים. לדוגמא אם אתם בונים חנות מכירה לנעליים, פוסט על איך מנקים נעלים ושומרים עליהם לאורך זמן יעניין את הלקוחות שלכם.
  6. תאספו המלצות מלקוחות, זו אחת הדרכים המוכחות ליצר אמון אצל הלקוחות העתידיים שלכם.
  7. כדאי מאוד לוודא שיש לכם נכסים דיגיטלים חשובים נוספים כמו עמוד פייסבוק לעסק ועמוד אינסטגרם וזה הזמן להשקיע בהם כדי שיהיו נכסים דיגיטלים טובים לקשר מהאתר.
  8. שיטות שילוח – צרו קשר עם חברות שילוח ותבדקו תעריפי דואר רשום כדי להכין רשימת דרכים לשילוח. יש לרוב חברות השילוח אופציה למשלוח עד הבית ולמשלוח לנקודת איסוף קרובה.
  9. תבדקו עם חברות סליקה תנאים ויכולת התחברות לפלטפורמה שבחרתם ואם ההתחברות דורשת רכיב בתשלום. (הפלטפורמה המומלצת לדעתי חנות ווקומרס בוורדפרס, נגיע לזה בהמשך). תצטרכו גם לפתוח רישיון בחברת אשראי אלא אם כן תבחרו חברת סליקה שמספקת דרכה גם את החלק הזה.
  10. עיצוב – תצטרכו בתהליך הבניה גם מעצב גרפי שיעצב את האתר או לחלופין תוכלו לבנות אצל בונת אתרים כמוני שגם מעצבת וחוסכת לכם את עלויות העיצוב.
  11. תסתכלו באתרים בתחום שלכם על תהליך המכירה ותבחנו אם יש משהו מיוחד שתרצו באתר כמו אפשרויות סינון לפי תגיות, עגלה צפה וכו.
  12. פלטפורמה לאתר מכירות – כמו שכתבתי בסעיף שמונה ללא ספק חנות ווקומרס בוורדפרס זו הבחירה הטובה ביותר, זו הדרך לבנות אתר מכירות מהר, בעלות סבירה לחלוטין, עם רספונסיביות ומהירות אופטימלים ובסוף הבניה אתם תהיו הבעלים היחידים של האתר וכך תוכלו לבחור לאתר מכירות את האחסון ואת איש התחזוקה שילווה אתכם ולהחליף אותם באחרים במידה ולא תהיו מרוצים. אצלי סמארטפיש האחסון הוא VPS מהיר עם גיבויים יומיים 30 יום אחורה ושירות אישי שלי.
  13. מערכת עריכת תוכן – תבקשו ממי שבונה עבורכם את האתר שיבנה עם אלמנטור פרו, זו הדרך לא רק לייצר אתר יפה ופונקציונלי אלא זו הדרך שלכם לוודא שלאחר הבניה תוכלו לתפעל את האתר ביום יום לבד כולל העלאת מוצרים, ניהול הזמנות, יצירת קופונים, עריכת התוכן והמדיה, הוספת עמודים ופוסטים כולל טיפול ברספונסיביות האתר, אל תתפשרו על אתר מכירות שנבנה דרך קוד ושלכל עריכה צריך לשלם למתכנת.

אצלי בסמארטפיש בכל בניה או שדרוג אתר אתם מקבלים את האלמנטור פרו ללא תשלום במסגרת העסקה.

  1. תוספים – בררו בעדינות עם מי שבונה את האתר שהוא מתכנת ויודע לבצע פעולות גם דרך הקוד ושלא משתמש בפלאגינים מיותרים בזמן בניית האתר. צריך לעשות כאן הפרדה בין תוספים שחוסכים זמן עבודה יקר ולכן הם חיוניים כמו לדוגמא תוסף האלמנטור פרו או הווקומרס לבין התקנת תוסף רק כדי להטמיע פיקס פייסבוק או גוגל אנליטיקס לדוגמא שאין סיבה עבורם להשתמש בתוסף. אתר עם תוספים רבים יהיה איטי וחשוף יותר לפריצות ולהתנגשויות בין פלאגינים שיפגעו בנראות ובפונקציונליות שלו.
  2. הגעתם לשלב שאתם כבר הכנתם והבנתם את תחילת תהליך בניית האתר והגענו לשלב בחירת איש המקצוע שיבנה את אתר המכירה. קחו איש מקצוע עם ניסיון מוכח ותיק עבודות גדול ומרשים, ודאו שבונה האתר המיועד מבין באיפיון, חווית משתמש נכונה, הגדלת המרות, הכנה לSEO, עיצוב אתרים ושהוא יודע לבצע גם פעולות דרך הקוד. מי שלא מבין בקוד לא יוכל לבנות אתר בצורה טובה מספיק כי לא את כל הפעולות ניתן לבצע דרך האלמנטור והתוספים ואתם לא רוצים לשמוע מבונה האתרים שלכם שפעולות מסויימות לא אפשריות רק כי הוא לא יודע לבצע אותם (:
  3. חוזה כתוב מפורט – אל תסכמו שום דבר בעל פה, תחילת העבודה צריכה להיות רק לאחר הסכם עבודה מסודר בינכם הכולל תיאום ציפיות תוך כמה זמן האתר יבנה, מועדי תשלום ורשימה מסודרת מה העבודה כוללת.
  4. חשוב שבתיאום ציפיות בינכם תסכמו איך יראה תהליך העבודה כולל איך מתקשרים ובאיזו צורה (מייל, הודעות, טלפון) ומהם שלבי התהליך כדי לצמצם הפתעות עתידיות.

עוד מידע לגבי תהליך בניית האתר תוכלו למצוא במדרך המלא לבניית חנות אינטרנטית בקישור הזה-  המדריך המלא לבניית חנות וירטואלית לעסק לשנת 2022

מוזמנים ליצור איתי קשר לגבי בנית חנות המכירות שלכם כדי לבחון עבודה יחד.

דגנית אמיתי

צרו קשר

דוגמאות לחנויות מכירה שבניתי

windowsart שדרוג חנות מקוונת

שדרוג חנות מקוונת לוילונות ושטיחים

שדרוג עבור Windowsart כולל בניית תבניות עמוד חדשות ושיפור חווית משתמש באתר

שדרוג ותחזוקת אתר וורדפרס

שדרוג אתר צומת רהיטים

תכנות תוכן דינמי ומודול תוספות
למוצרי האתר תחזוקה קבועה ואחסון

בניית חנות מקוונת לבגדי ילדים

בניית אתר חנות מקוונת לחברת matchizz

בניית חנות ווקומרס למכירת
בגדים תואמים למשפחה

בניית חנות מקוונת רביטל ויטלזון

בניית אתר לרביטל ויטלזון יעקבס

בניית חנות ווקומרס למכירת
הופעות ומוצרים כולל אחסון

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות WooCommerce

בניית חנות מקוונת לתכשיטים

חנות עבור חברת מג'מריה
כולל אחסון ותחזוקה קבועה

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן