בניית אתרים לאדריכלים - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתרים לאדריכלים

אתר האינטרנט הוא הכרטיס ביקור של האדריכל/ית וצריך לייצג אותו/ה בצורה נכונה ברחבי האינטרנט.

אתר אינטרנט לאדריכל/ית צריך להכיל עבודות קודמות – צילומים והדמיות ומידע על פרוייקטים קודמים.

בנוסף אתר האינטרנט אמור להכיל את כל השירותים שמציע/ה האדריכל/ית – אילו סוגי בתים הוא/היא מתכננים, אם הניסיון במגזר הפרטי, העסקי או הציבורי, ככה גם אפשר לראות לפי העבודות הקודמות אם מתחברים לטעם של האדריכל. במידה והאדריכל גם מעצב פנים אז גם עבודות עיצוב הפנים צריכות להופיע באתר.

מטרת האתר בנוסף היא לייר אמון באדריכל, חוץ מלהראות פרוייקטים קודמים ופרוייקטים בעבודה כדאי לפרט בצורה שיווקית על האדריכל עצמו ולפרסם המלצות מלקוחות קודמים.

ההמלצה שלי מאוד להשקיע בצד האסתטי של האתר ולפרסם סרטונים ותמונות באיכות גבוהה של הפרוייקטים הקודמים ולפרסם תמונות מגוונות של האלמנטים והחללים השונים בכל פרוייקט.

זו הדרך לייצר עניין באתר אינטרנט לאדריכל

כדאי באתר אינטרנט לאדריכל/ית גם לפרסם עמוד בלוג שבו תפרסמו כתבות בתחום התכנון שלכם כדי לבסס את המעמד באינטרנט בתור מומחים.

חשוב שמי שמחליט לפנות לאדריכל/ית יצליח לעשות את זה בקלות לכן מומלץ שמכל חלק באתר יהיה ניתן ליצור קשר בקלות בקישור מהיר ל WHATSAPP, שיחת טלפון, מייל וטופס צור קשר.

כל אתר אינטרנט שבונים חשוב שיהיה מותאם למובייל ולדפדפנים השונים, הוא צריך להיבנה כך שיסרק בקלות בגוגל ושיהיה מהיר ומאובטח.

חשוב גם שהאתר יבנה עם מערכת תוכן קלה כדי שתוכלו לאחר הבניה הראשונית להמשיך לעדכן את האתר בקלות בעצמכם אם תבחרו לעדכן לבד.

לפני שמתחילים במלאכת בניית האתר חשוב לפני לתכנן את האתר, להחליט אילו אלמנטים יהיו בו, לדוגמא אם אתם רוצים להוסיף שרטוטים, צריך לתכנן גם באיזה משפך שיווקי אתם רוצים להעביר את מי שנכנס לאתר ואיך מייצרים חווית משתמש נכונה. חשוב גם לבחור בונה אתר שיודע גם לעצב אתרים אן לחלופין לשכור לתפקיד מעצב גרפי שיעצב את האתר לפני הבניה

לסיכום, אתר האינטרנט הוא למעשה הבית שלכם באינטרנט וצריך רגע לפני שמתחילים את בניית האתר להחליט על איך יראה ויתפקד האתר.

בסמארטפיש בנינו ושדרגנו אתרי אדריכלים מגוונים ויש לנו המון ניסיון בתחום הזה, דברו איתנו לגבי האתר שלכם או זה שתרצו לבנות.

דגנית

צרו קשר

דוגמאות לאתרי אינטרנט לאדריכלים שפיתחנו

שדרוג אתר למשרד אדריכלים

שדרוג אתר למשרד אדריכלות

שדרוג הכולל הוספת פיצ'רים

בניית אתר לאדריכל עמית בארי

בניית אתר עבור אדריכל עמית בארי

כולל אחסון ותחזוקה קבועה

בנית אתר בוורדפרס למשרד אדריכלים

שדרוג אתר למשרד אדריכלים

שדרוג הכולל עיצוב, שיפור מהירות ותיקון תקלות

בניית אתר לאדריכלית לילך ראובני

בניית אתר למשרד אדריכלות

בניית אתר כולל עיצוב גרפי
למשרד אדריכלות לילך ראובני

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן