בניית אתרים לסטארטאפים - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתרים לסטארטאפים

אחסון VPS מהיר עם גיבויים יומיים

התאמה מלאה למובייל ולגדלי מסכים

העברת אתרים לוורדפרס ממערכות אחרות

כמה דגשים  כשבונים אתר אינטרנט לחברת סטארטאפ

  1. אתר לחברת סטארטאפ צריך להיראות הייטקי, מתוחכם ומודרני, בתחום הזה חשוב שיהיו הרבה רווחים באתר, שטחים חלקים של רקע עם מדיה ותוכן. מבחינת האלמנטים באתר צריך להחליט מהי ההנעה לפעולה, אם לדוגמא הפעולה הרצויה שהלקוח ילחץ על כפתור book a demo, נוודא שהכפתור משולב בצורה ברורה בחלקי האתר השונים.
  2. חשוב שהלקוח הפוטנציאלי שנכנס לאתר יבין מה המוצר/שירות שמציעים לו, לכן כדאי לשלב תוכן שמחולק לאיזורים כך שהמידע שהקורא נחשף אליו נכתב שיווקית ובסדר הנכון, עוזר מאוד לשלב צילומי מסך וסרטונים המסבירים לגבי המוצר כדי שיהיה קל להבין
  3. במידה ואתם פונים לקהל בארצות שונות, כדאי לפתח אתר עם כמה שפות בהתאם לקהל היעד כדי שחווית המשתמש תהיה נוחה לכל מי שנכנס לאתר.
  4. מידע אודות החברה והצוות חשוב מאוד בתחום הזה, שווה להשקיע בחלקים האלה כדי שהלקוח הפוטנציאלי שנכנס לאתר יכיר אתכם.
  5. בלוג – כתבו פוסטים לגבי המוצר שבהם תספרו בהרחבה על כל מיני אספקטים של המוצר והתחום שלכם, ככה הקהל שלכם יבין את המוצר טוב יותר וגם יבין שאתם מומחים לעניין.
  6. תקפידו שמי שבונה עבורכם את אתר האינטרנט מבין לא רק בבניית אתרים אלא גם באיפיון נכון, בניית התוכן ע”פ ההיררכיה הנכונה לצורך הקידום בגוגל, מבין בתכנון חווית משתמש נכונה ומשפכים שיווקים לצורך הגדלת אחוז ההמרות באתר. במידה והמתכנת לא מבין בעיצוב, חשוב לקחת לפרוייקט גם מעצב גרפי, הנראות מאוד חשובה להצלחת האתר.
  7. מערכת תוכן קלה – כדי שתוכלו בקלות להוסיף תכנים לאתר לאחר הבניה הראשונית חשוב לוודא עם המתכנת שבונה את האתר שהוא בונה עם מערכת קלה לתפעול כדי שלא תצטרכו לפנות אליו בכל צורך לעדכון והוספת תוכן.
  8. אבטחה ומהירות אתר – בתחום טכנולוגי האתר חייב להיות מהיר ומאובטח, צריך לצורך כך לבחור אחסון VPS מהיר ולתדרך אתכם לאחר הבניה הראשונית איך לנהל את האתר בצורה בטוחה
  9. חשוב שיהיה קל באתר להבין איך אפשר לפנות אליכם, ובכל צורה שתבחרו כמו כפתור להתקשרות מהירה או טופס צור קשר, שיהיה קל לנווט באתר ולמצוא איך לפנות אליכם.
  10. ממליצה על פלטפורמת וורדפרס בתור המערכת שעליה כדאי לבנות את האתר, וורדפרס היא מערכת בקוד פתוח מבוססת PHP שמאוד קל לפתח בה מה שצריך והיא עדיין מערכת שכבר בנויה ולא צריך להתחיל את הפיתוח מאפס וכך עלות בניית האתר פחותה וזמן בניית האתר מתקצר. בנוסף מאוד קל לתפעל את מערכת הוורדפרס עצמאית.

בסמארטפיש בנינו אתרי אינטרנט לחברות סטארטאפ רבות וטיפלנו בפרוייקט משלב האיפיון, תכנון חווית המשתמש, העיצוב, בניית האסטרטגיה השיווקית והבניה בצורה הנכונה לסריקה בגוגל כולל הכנה לSEO ואף קידום SEO .  נשמח לבנות גם עבורכם את אתר האינטרנט עבור חברת הסטארטאפ שלכם.

צרו קשר

דוגמאות לפיתוח אתרים ותחזוקה עבור חברות סטארטאפ

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי לחברת הייטק

בניית אתר הכולל תפריט
mega menu מעוצב

בניית אתר לחברת סייבר

בניית אתר לחברת הסייבר סברה

בניית אתר אינטרנט חדש לחברת סייבר כולל איפיון ועיצוב

בניית אתר לחברת הייטק

בניית אתר לחברת סטארטאפ

כולל עיצוב ואפקטים מיוחדים

בניית אתרים דו לשוניים

בניית אתר לחברת הייטק

בניית תדמיתי בוורדפרס
לחברת סטארטאפ IMPAX

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן