בניית חנות וירטואלית WooCommerce - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית חנות וירטואלית WooCommerce

המדריך המלא הכולל את כל הדגשים החשובים

המסחר בקניונים וחנויות פיזיות מצטמצם משנה לשנה, תהליך הפיכת העולם ליותר דיגיטלי גורם לכך שקניונים ברחבי העולם נסגרים ויותר חנויות דיגטליות נפתחות ומצליחות כלכלית.

לפני המהפכה הדיגיטלית כל רכישה היתה מצטמצמת לחנויות שמסביב למגורים, כיום הרבה מעדיפים לקנות און ליין וככה ניתן לבחור בכל תחום מבין כמות מוצרים עצומה ברחבי העולם ולהשוות איכות, מחר ומראה של מוצרים.

היום כבר לא צריך בעידן החנויות הדיגיטליות להתפשר על המוצרים שסביבנו.

תוסיפו לזה את העובדה שיותר כיף להשאר בבית או לבלות מחוץ לבית ולקנות בחנות אונליין מאשר להתרוצץ בין חנויות לחפש את מה שרוצים לקנות.

מחקרים מראים שככל שחולף הזמן יותר אנשים בוחרים לוותר על החוויה של קניה אופליין ותחומי מסחר שקלים לשילוח מאוד מתפתחים אונליין ומצטצמים אופליין.

 

לכן מאוד כדאי לשקול לפתוח חנות אינטרנטית אם אתם בתחום כזה.

מה הופך תחום לקל וכדאי לשילוח?

ככל שהמוצר יותר קל משקל, עמיד לשבירה ועם תוקף ארוך הוא מתאים לשילוח. בנוסף ככל שהמוצר יותר יקר אז משתלם לשלם עבורו את עלויות השילוח.

 

לדוגמא אופנה זה תחום שמאוד מתאים לשילוח, לבגדים אין תוקף, הם לא שבירים, קלי משקל ולא תופסים נפח רב.

הייתי ממליצה לכל מי שמתלבט אם לפתוח חנות אופנה ליד הבית לעומת לפתוח חנות וירטואלית לבגדים, לפתוח חנות וירטואלית.

 

בתחומים מהסוג הזה ניתן בקלות למכור בכל העולם.

גם מוצרים שלא עונים להגדרה הזו מתאימים לשילוח רק שצריך להענות לצרכים המיוחדים שלהם והשילוח הוא מוגבל.

לדוגמא חנות מקוונת למאפיה, קונדיטוריה או מעדניה גם יכולה להיות מאוד מוצלחת וריוחית רק שבמקרה כזה מוכרים ללקוחות בסביבה שלכם.

 

החלטתם שחנות אונליין מתאימה לכם ואתם צריכים לבחור את הפלטפורמה שעליה תבנות את החנות אונליין.

ללא ספק חנות מקוונת בוורדפרס עם תוסף החנות WooCommerce זו בחירה מוצלחת.

וורדפרס זו מערכת בקוד פתוח שיש לה יתרונות רבים על פני פלטפורמות אחרות.

מצד אחד וורדפרס ותוסף הווקומרס מאוד ורסטילים ועונים בערך על כל צורך שתוכלו לדמיין ומתכנת מקצועי ידע לפתח בPHP או JS את מה שתצטרכו ומצד שני כבר פיתחו כל כך הרבה תוספים לוורדפרס כך שסביר להניח שמה שאתם צריכים כבר קיים ולכן אפשר בקלות לבהשתמש בו ולחסוך את עלות הפיתוח.

לדוגמא תוסף הווקומרס מכיל בתוכו את כל מרכיבי החנות אפילו בלי תוסף נוסף – יכולת לנהל את ההזמנות, חיבור סליקה, הקמת קופונים, עמוד עגלת קניות ועמוד תשלום נוחים, הכנסה קלה של מוצרים למערכת והקמת אתרי מוצר וקטגוריות בקלות.

 

בנוסף אתר וורדפרס הוא שלכם ורק שלכם, תוכלו מתי שתרצו להעביר את האחסון של האתר לכל אחסון אחר שתרצו ולהחליף את המתכנת שמלווה את תחזוקת האתר.  לעומת בניית חנות מקוונת במערכת סגורה שבמקרה שהחברה פושטת רגל האתר נעלם יחד עם החברה ולחברה יש שליטה מלאה על האתר ובמקרה של עליית מחירים או כל מקרה שלא תהיו מרוצים כבר מהפלטפורמה יהיה בלתי אפשרי להעביר את האתר למקום אחר.

עוד חיסרון של אתר במערכת סגורה שיש פחות מגוון של פתרונות’ פיתוח ושלא כמו בוורדפרס שאפשר לפתח במקרה הזה מה שלא קיים לא ניתן לפתח עצמאית.

 

בפלטפורמת הוורדפרס אפשר גם לשלב את תוסף האלמנטור פרו שהופך את כל עריכת התוכן למאוד קלה ופותחת עולם שלם של עיצוב בקלות של החנות המקוונת.

עוד יתרון של האלמנטור פרו שניתן באמצעות התוסף לבנות תבנית לעמוד מוצר ולעמוד קטגוריה וכך בכל פעם שנרצה לדוגמא לשנות את עמוד המוצר נוכל לשנות בתבנית ואז בקלות השינוי יבוצע בכל עמוד מוצר מבלי שנצטרך להכנס לכל מוצר בנפרד ולבצע את השינוי.

חשוב כשבוחרים מתכנת שיבנה את החנות אונליין, לוודא שהוא בונה לכם תבניות עמוד, זה יחסוך לכם המון זמן בעתיד בכל שינוי שתרצו לבצע בחנות המקוונת שלכם.

 

סליקת אשראי

כשאתם בוחרים חברת סליקה לעבוד איתה בחנות המקוונת חשוב מעבר להשוואה בין התנאים הפיננסים לוודא שיש להם תוסף להתחבר לוורדפרס ומה העלות שלו ולקחת את המידע הזה בחשבון כשאתם בוחרים מערכת סליקה, יש גם חברות סליקה שחוסכות עבורכם את הפתיחת חשבון מול חברת אשראי ונותנות לכם פיתרון הכולל הכל. 

 

חשוב לי לציין שאני בכוונה לא ממליצה ובעיקר לא משמיצה פלטפורמות או חברות אשראי ואשמח להרחיב בהתאם לצרכים שלכם בשיחה ביננו. כפתור הWHATSAPP  ותיבות הצור קשר באתר מגיעות ישירות אלי.

 

דגש לגבי אפשרויות משלוח

שימו לב שהמתכנת שבונה עבורכם את האתר מגדיר את המשלוחים כל שלכל לקוח רואה בדף התשלום רק את המשלוחים שרלוונטים אליו. לדוגמא אם משלוח עם שליח הוא חינם בחנות המקוונת שלכם במקרה והקניה מעל 200 ש”ח אז מי שקונה מתחת ל200 ש”ח אמור לראות את מחיר המשלוח ומי שקונה מעל 200 ש”ח צריך לראות רק את האופציה שהמשלוח חינם.

 

עמוד “החשבון שלי”

חשוב לצורך נוחות המשתמשים ליצר עמוד ללקוחות מחוברים כך שהלקוח יראה בקלות את הסטוריית ההזמנות שלו ואת שאר פרטי החשבון, מצד שני מאוד חשוב לאפשר ללקוח לקנות כאורח ולא לסרבל את תהליך הקניה כך שחייבים להתחבר לאתר כדי לקנות בחנות הוירטואלית שלכם.

 

תמונות

תמונות המוצרים חייבות להיות מאוד טובות והחלק הזה קריטי להצלחת האתר, גם חשוב שהתמונות יהיו באותו גודל כדי שהאתר יהיה יפה ושלא כל מוצר יהיה באורך אחר.

גם חשוב שהתמונות יהיו בעיצוב דומה כך שהאתר יהיה בקו אחיד ושתמונות המוצרים יהיו תואמות למראה המוצר כדי שהלקוח שיקבל את המוצר שקנה לא יקבל מוצר אחר ממה שציפה לקבל.

 

פרטי המוצר

ככל שתפרטו יותר כך הלקוח יכיר יותר טוב את המוצר ואז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר ולא יתאכזב ממנו. כך גם תמנעו שיחות מיותרות אליכם. ככל שאתם יכולים לפרט יותר תפרטו – גודל, משקל, חומר גלם, צבע, פונקציונליות וחשוב שתכתבו את תיאור המוצר בצורה שיווקית שתעודד קניה.

 

עגלת קניות הנפתחת אוטומטית בעת הוספת המוצר לסל

בחנות מקוונת תהליך הקניה צריך להיות ברור, אחת מהטעויות חווית משתמש שאני נתקלת בהם הרבה בחנויות מקוונות שבהוספת מוצר לסל המוצר מתווסף לעלת קניות אבל אין אינדיקציה כמו פתיחת עגלה או פופאפ שיאשרו שהמוצר נכנס לסל ואז הלקוח לא יודע אם ההוספה לסל בוצעה, אל תגרמו ללקוחות שלכם

 

חווית משתמש נוחה

בהמשך לעגלה נפתחת אוטומטית כל תהליך הקניה צריך להיות מתוכנן כך שיהיה פשוט ונוח גם ללקוחות לא טכנולוגים לכן ממש ממליצה לבקש מחברים ומשפחה לא מאוד טכנולוגים לבצע את תהליך הקניה ולומר לכם איך אפשר לפשט את התהליך רכישה עבורם.

 

 

האם אפשר לבנות את האתר לבד?

אם אתם מאוד טכנולוגים, מבינים באיפיון, חווית משתמש, עיצוב ותכנות אז אין סיבה שלא תבנו את האתר לבד במידה ולא, אז חבל שגם תבזבזו זמן וגם תקימו אתר שלא ימיר.

הרבה יותר כלכלי לשלם לאיש מקצוע שידע לבנות את חנות האונליין שלכם בצורה מיטבית ושאתם תתעסקו בתחום שאתם טובים בו.

 

איך מחליטים על מבנה ועיצוב האתר?

קודם כל תעזרו באיש מקצוע שיאפיין את האתר ויתכנן את חווית המשתמש המיטבית עבור האתר לפני העיצוב והבניה.

בנוסף אני ממליצה שתכנסו לאתרים בתחום שלכם ואתרים שלא בתחום שלכם אפילו כדי להבין מה מתאים עבורכם ואיזה אתר תרצו.

תהיו מעורבים בתהליך בניית האתר ותשאירו את החותם האישי שלכם.

תבקשו מאנשים סביבכם להכנס לאתר ולבצע רכישה כדי לוודא שתהליך הקניה נוח וקל עבורם.

תבחרו איש מקצועי שידע לבנות את האתר כך שיסרק בצורה מיטבית בגוגל.

 

חשוב שלא תקלו ראש בתהליך ותבחרו את איש המקצוע הנכון שיבנה את האתר ותפנו זמן כדי לייצר את החומרים המתאימים כדי שתוכלו להיות בעלי חנות מקוונת שתהיה אפקטיבית עבורכם.

 

בסמארטפיש אנחנו מנהלים את פרוייקט בניית החנות המקוונת עבורכם משלב התכנון עד השלב שהאתר יעלה לאויר וגם אחרי העליה לאויר ממשיכים ללוות אתכם במה שצריך. לחצן על כפתור הwhatsapp   להצעת מחיר מהירה

דגנית אמיתי

צרו קשר

דוגמאות לחנויות חנות וירטואליות WooCommerce שבניתי

windowsart שדרוג חנות מקוונת

שדרוג חנות מקוונת לוילונות ושטיחים

שדרוג עבור Windowsart כולל בניית תבניות עמוד חדשות ושיפור חווית משתמש באתר

שדרוג ותחזוקת אתר וורדפרס

שדרוג אתר צומת רהיטים

תכנות תוכן דינמי ומודול תוספות
למוצרי האתר תחזוקה קבועה ואחסון

בניית חנות מקוונת לבגדי ילדים

בניית אתר חנות מקוונת לחברת matchizz

בניית חנות ווקומרס למכירת
בגדים תואמים למשפחה

בניית חנות מקוונת רביטל ויטלזון

בניית אתר לרביטל ויטלזון יעקבס

בניית חנות ווקומרס למכירת
הופעות ומוצרים כולל אחסון

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות WooCommerce

בניית חנות מקוונת לתכשיטים

חנות עבור חברת מג'מריה
כולל אחסון ותחזוקה קבועה

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן