בניית אתר וורדפרס לתחום התיירות והנופש - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתר וורדפרס לתחום התיירות והנופש

כדי שאתר אינטרנט בתחום התיירות יהיה מוצלח וימכור את המוצרים שלכם צריך לשים לב לדגשים רבים –

  1. מנוע חיפוש יעיל – ההמרות באתר יהיו גבוהות במידה והגולש באתר ימצא את המוצר שהוא רוצה בקלות ומהירות, לכן מנוע חיפוש באתר בתחום התיירות צריך להכיל סינונים רבים כמו – חיפוש לפי תאריך, חיפוש לפי יעד, חיפוש לפי סוג טיול (טיול למשפחות, טיול לירח דבש, טיול לטראק) חיפוש לפי סוגי מוצרים כמו לדוגמא חיפוש לחבילת נופש, חיפוש מלונות וחיפוש טיסות. ככל שיהיו יותר אפשרויות חיפוש אחוז ההמרה באתר יעלה.
  2. עיצוב מואם לתיירות – בתחום התיירות אתם מוכרים את החלום, לכן התמונות, הסרטונים והעיצוב הכולל צריכים להיות מורכבים ויזואלית כך שהגולש ידמיין איך הוא ירגיש במידה והוא יהיה במקום שפירסמתם, כך לדוגמא באתר אינטרנט עבור מלון תפרסמו תמונות שמשדרות את החוויה בחדרים, בחדר האוכל, בבבריכה ואם יש תוכנית בידור אטרקטיבית במלון, תפרסמו קטעי וידאו ותמונות מהתוכנית.
  3. חווית משתמש טובה – הגולש שנכנס לאתר שלכם צריך למצוא בקלות ומהירות את מה שאתם מוכרים, הניווט באתר צריך להיות פשוט, מבצעים אטרקטיביים צריכים להופיע בצורה ברורה ובולטת וכל תהליך ההזמנה צריך להיות קל ונגיש.

לדוגמא באתר אינטרנט של מורה דרך לטיולים, הגולש שנכנס לאתר צריך להבין כשנכנס לאתר בקלות ובמהירות אילו טיולים אתם מציעים, כמה הם עולים, באילו תאריכים הטיולים, מה תוכנית הטיול ואיך מזמינים את הטיול במהירות.

  1. איטגרציה עם אתרים אחרים – במידה והמוצרים שלכם נמכרים באתרים אחרים חייב להיות סנכרון יעיל כדי שלא תמכרו מוצר שלא במלאי, לדוגמא אם יש לכם דירת נופש שאתם מוכרים תאריכי שהות לטווח קצר בה באתר אינטרנט משלכם ובנוסף הדירה מפורסמת באתר booking, Vrbo ו Airbnb  חשוב שהאתר ידע לסנכרן בין האתרים הללו כדי שאם הדירה לא פנויה בתאריך מסויים אוטומטית התאריכים יסגרו ביומן בכל אתרי הנופש.
  2. הכנה לקידום בגוגל – האתר צריך להבנות בהיררכיית עמודים נכונה ואופטימיזצייה יעילה כדי שיקודם בגוגל, בנוסף צריך לחבר את האתר לגוגל אנטליטיקס ול google search console כדי להבין את הנהגות הגולשים באתר ולשפר אותה.
  3. איפיון נכון של האתר – בניית אתר התיירות צריך להחיל בתכנון נכון, חשוב לחקור מה קהל היעד מחפש, מה מניע אותו לפעולה, איך להציג את המידע בצורה אטרקטיבית ולגרום לקהל לבצע את פעולת הרכישה.
  4. מהירות אתר – בעת בניית האתר חשוב לשים לב לבנות את האתר כך שיהיה מהיר, לצורך כך צריך לשים לב לא להגזים בבניית וידג’טים המכבידים על האתר, לבצע את חלק מהפעולות בקוד ולא באמצעות פלאגינים, לבחור שרת מהיר ולהמנע מהוספת רכיבי JS וCSS מיותרים.
  5. למה לבנות אתר דווקא בוורדפרס – וורדפרס זו פלטפורמת האתרים הכי שכיחה שקיימת שנבנו עבורה פיתוחים ופיצ’רים רבים המקצרים את זמן בניית האתר ונותנים מענה טוב בעלות נמוכה יחסית. בנוסף גוגל סורק אתרי וורדפרס ביעילות מאחר וזו מערכת מאוד מוכרת. אתר בוורדפרס הוא מבוסס קוד פתוח PHP וניתן להמשיך לפתח אותו כמעט ללא סוף, האתר הוא שלכם בלבד ותוכלו להחליף את השרת שבו מאוחסן, את חברת הסליקה שאיתה אתם סולקים באתר ואת המתכנת שמטפל באתר בעת הצורך בקלות

לסיכום ההבדל בין אתר שמוכר וממלא אחר היעדים שלו לבין אתר שנבנה ולא מייצר תוצאות זו החשיבה המוקדמת, התכנון, המחקר ותשומת לב לפרטים הקטנים שמהם נבנה האתר.

בנוסף אנחנו מספקים שירותי תחזוקה חודשית לאתרים לצורך שמירה על בריאות האתר ועדכונו גם לאחר הבניה הראשונית

בסמארטפיש בנינו אתרי תיירות רבים בינהם אתרים לדירות נופש, מלונות, מכירת טיולים לחו”ל ואתרים למדריכי טיולים בארץ. פנו אלינו ונשמח לנהל איתכם שיחה לגבי אתר התיירות שתרצו לבנות עבורכם

צרו קשר

דוגמאות לפיתוח אתרי אינטרנט בתחום התיירות

בנית אתר וורדפרס אבריש

בניית אתר טיולים

בניית אתר לחברת טיולים לאתיופיה הכוללת
חנות מקוונת וחיבור למערכת ניוזלטרים

בניית אתר לנדודים סדנאות וטיולי חמורים

בניית אתר לטיולים וסדנאות

בניית אתר כולל עיצוב גרפי

בניית אתר בתחום התיירות

בניית אתר טיולים לפרובאנס

בניית אתר ליעוץ ומכירת טיולים
לפרובאנס כולל תחזוקה ואחסון

בניית אתר לדירת AIRBNB בפאפוס

בניית אתר לדירת נופש בפאפוס

כולל אינטגרציה לCRM ויומן Booking הכולל סליקה וסנכרון יומנים עם AIRBNB ו BOOKING

בניית אתרים דו לשוניים

בניית אתר למכירת תמונות וטיולים

האתר כולל מודול מתוחכם לבחירת
תמונות ממאגר והתממשקות לרכישה

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן