בניית אתר תדמית - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתר תדמית

אתר תדמית הוא אתר קטן ופשוט יחסית 

מטרתו להוות נכס דיגיטלי לעסק שלכם

באתר תדמיתי תוכלו לפרט על השירותים שאתם מעניקים, מי אתם ולמה כדאי לבחור בכם, תוכלו לפרסם מהם שעות הפעילות שלכם, איפה אתם ממוקמים ולמה כדאי לבחור בכם.

דגשים לאתר תדמית מוצלח –

  1. כדאי לבנות את אתר התדמית בוורדפרס מאחר וגוגל סורק בצורה יעילה אתרי וורדפרס ותוכלו לפתח אותו גם לאחר הבניה הראשונית ולהוסיף תוכן נוסף בקלות.
  2. חשוב לאפיין את האתר לפני הבניה, להבין מי המתחרים שלכם, לאיזה קהל אתם פונים, מה מאפיין את הקהל, מה יגרום לו לבחור בכם ואיך תגרמו לו לבחור בכם.
  3. לאחר אפיון ראשוני של האתר חשוב לתכנן את חווית המשתמש באתר, כדי לייצר המרות גבוהות מהאתר הגולש שמגיע לאתר שלכם צריך לנווט בקלות באתר ולהבין מהר ובצורה טובה למה לבחור בכם. לבנות אתר זה פשוט, אך המטרה לבנות אתר שיהיה יעיל וייצר עבורכם מכירות.
  4. תדגישו את היתרונות שלכם, לדוגמא אם אתם קיימים בתחום זמן רב או שיש לכם תעודה ממוסד מרשים, תדגישו את היתרונות.
  5. המידע באתר צריך להיות מחולק לפסקאות עם תמונות ואמצעים ויזואלים נוספים כמו תרשימי זרימי כדי שיהיה קל לעבור על החומרים, אל תעמיסו על הגולשים שלכם, תכתבו בצורה שיווקית ומתומצתת ללא מידע מיותר. לדוגמא במידה ולא רלוונטי מקום המגורים, למי אתם נשואים וכמה ילדים יש לכם, אל תכתבו באתר את המידע הזה אלא תתמקדו במה אתם יכולים לתרום ללקוח ולמה כדאי לבחור בכם בתור נותני השירות.
  6. עיצוב האתר- בשלב עיצוב האתר שימו לב שמטרת העיצוב לא רק לגרום לאתר תדמית להראות יפה אלא העיצוב אמור לשדר את מטרות העסק, אם המטרה לדוגמא לשדר יוקרה, פשטות, בריקות, מקצועיות, אמינות, כיף וכדומה אז העיצוב צריך להתאים למטרה של אתר התדמית.
  7. באתר התדמית חשוב לפרסם את שעות הפעילות ולייצר דרך נוחה וברורה לפנות אליכם, לדוגמא אם אתם מעונינים שיפנו אליכם בהודעת WhatsApp   אז תקפידו לייצר כפתור המוביל אליו באתר תדמית שיהיה נגיש בכל חלק באתר ויהיה קל למצוא אותו. תקפידו שהתקשורת אתכם וקביעת התורים תהיה קלה, במידה וניתן רצוי שקביעת התורים תהיה ללא פניה אליכם אלא באמצעות מערכת לקביעת תורים ובכל מקרה מומלץ שיהיה אפשר לקבוע אתכם שיחה/פגישה דרך באתר תדמית ללא צורך להתקשר אליכם, ככל שצורת ההתקשרות תהיה נוחה יותר כך יותר לקוחות פוטנציאלים יצרו אתכם קשר דרך האתר תדמית.
  8. במידה ויש לכם נכסים דיגיטלים נוספים כמו חשבון ברשתות חברתיות, רצוי לפרסם אותם באתר תדמית גם כקישור אליהם ואף במשיכת הפיד לאתר.
  9. פרסמו באתר המלצות מלקוחות שלכם, זו דרך מעולה לייצר אמינות
  10. פרסמו באתר תמונות שלכם ושל מקום העסק, תמונות שלכם ותמונות אוירה יעזרו לכם להעביר את המסר ללקוחות ולהקטין את תחושת חוסר ההכרות אתכם.
  11. פרסמו בלוג באתר תדמית, זו הדרך לתת מידע נוסף רלוונטי בתחום שלכם, למצב את עצמכם כמומחים בתחום העסק שלכם ולמשוך לקוחות פוטנציאלים.
  12. תבנו את האתר כך שיהיה עם הכנה לSEO – קידום בגוגל ורצוי מאוד לבצע אופטימיזציה כך שהאתר תדמית יתקדם בצורה טובה בגוגל ולקוחות יוכלו להגיע אליכם בצורה אורגנית.

לסיכום, כדי שאתר תדמית שתבנו יהיה ממיר ואפקטיבי, חשוב לבצע את תהליך בניית האתר עם איש מקצוע המבין בכל חלקי התהליך וכך לייצר עבורכם נכס דיגיטלי שישרת את המטרות שלכם ויוביל אליכם את קהל היעד שלכם.

בסמארטפיש נשמח לתת לכם הצעת מחיר ולבנות עבורכם את אתר התדמית שלכם

צרו קשר

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן