ניהול קהילות - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

ניהול קהילות

רשתות חברתיות

קהילת המותג שלך כבר קיימת – האתגר שלך הוא לאסוף אותם 

  • קהילות מותג מייצרות שיחות משמעותיות יותר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים, הן מחזקות נאמנות,

הופכות לקוחות לשגרירים וממפות צרכים של קהלי יעד.

  • קהילות פנים ארגוניות הופכות עובדים לנושאי בשורה, מאפשרות מרחבים בטוחים לפריקה, ממפות אי שביעות רצון בשלבים מוקדמים ומייצרות רעיונות חדשניים.
  • קהילות מומחים מייצרות מועדוני פרימיום ללקוחות שלכם, מחזקות את תחום העניין סביב המותג ויכולות לייצר

אימפקט משמעותי בשיח.

  • קהילות חברתיות שולחות את האצבע הקולקטיבית שלהן ומשנות את העולם.

אם אתם מעוניינים;

  • לאסוף את הצרכנים והצרכנים הפוטנציאלים במרחב אחד
  • להכיר לעומק את הצרכים של הקהל, בלי פילטרים
  • לשווק באופן אורגני, אפקטיבי עם חשיפה ומעורבות גבוהה
  • לטפח לידים בתוך המשפך השיווק
  • להמיר באופן גבוה ביחס לערוצים אחרים

אתם זקוקים לקהילה

מטרה | אסטרטגיה | בנייה וניהול הקהילה

בניית קהילה מתחילה תמיד בהבנה וגיבוש המטרה המרכזית ומטרות המשנה שלכם, לאחר מכן נבע מיפוי צרכים מעמיק שישלב ראיונות עם לקוחות, לקוחות פוטנציאלים ועובדי הארגון לפי הצורך, ניטור שיחות רשת ומחקר מתחרים. השלב הזה יאפשר לכם לקבל תמונה אמיתית על צרכי הקהילה שלכם ולעיתים קרובות התוצאות יפתיעו אתכם, גם אם אתם בטוחים שאתם מכירים את צרכי הלקוחות לעומק.

עצם ההזמנה למפגשי מיפוי צרכים היא כלי ראשוני עוצמתי ביותר בגיבוש הקהילה שלכם והאנשים שהוזמנו ובחרו להגיע למפגש עשויים להפוך לחברי הגרעין הקשה של הקהילה.

לאחר עיבוד הנתונים והסקת מסקנות משלב מיפוי הצרכים נייצר את האסטרטגיה לקהילה.

מטרת הקהילה

נגדיר ביחד את מטרת הקהילה:

  • העלאת שביעות רצון לקוחות ושיפור השירות?
  • חיזוק הנאמנות למותג והפיכת לקוחות לשגרירים?
  • מיתוג מעסיק והפיכת העובדים לשגרירים?
  • יצירת מוצרים משלימים והגדלת המעורבות של הקהל?

נגבש אסטרטגיה לקהילה;

  • נגדיר מטרות, ערכים ו-KPIS
  • נבצע מחקרי שוק וקהל
  • נייצר תכנית פעולה ברורה
  • נגדיר לקהילה כללים ותהליכי ONBOARDING
  • נגדיר קווים מנחים לשת״פים, לאירועי אונליין ואופליין – הכל בהתאם לצרכים
  • נכין גאנט מסודר מול ציר הזמן
  • נתכנן את המשפך השיווקי – שלבים ולוחות זמנים
  • נקבל החלטות לגבי קידום הקהילה ואופן ניהולה בפועל

מאסטרטגיה לניהול קהילה שוטף

  • אדמיניסטרציה – אישורי חברים, אישורי פוסטים ועוד
  • ניטור תגובות
  • פוסטים בעייתים וטיפול בהם
  • יצירת דיונים
  • זיהוי חברי קהילה היכולים להפוך לשגרירים, יצרני תוכן ועוד
  • עבודה מאחורי הקלעים מול חברי הקהילה כדי להפוך אותם לחברים מעורבים
  • הנעת המשפך השיווקי
  • ניהול אירועי הקהילה – אונליין ואופליין

קהילות שאנחנו גאות בהן

רוטס

ניהול קהילת מומחים עבור שטראוס – ROOTS  בית לאוכל מקומי

גרוהאב

ניהול קהילת חדשנות ליזמים בתחום הגיל הרך 

לוגו


איך גדלת – ניהול שתי קהילות נפרדות בתחומי רווחה, בריאות, תזונה ובטיחות ילדים: 
קהילת מומחים וקהילת הורים

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן