פתרונות לחנות ווקומרס בוורדפרס - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

פתרונות לחנות ווקומרס בוורדפרס

ווקומורס הוא התוסף המוביל לבניית חנות בוורדפרס, יש תוספים נוספים שניתן דרכם להקים חנות בוורדפרס, אך אין ספק שזה התוסף שיאפשר לכם את הגמישות והאפשרויות הרבות ביותר מאחר ו Woocommerce הוא התוסף הכי פופלארי אז יש לגביו יותר הדרכה לגבי פיתוח עצמאי בקוד ויותר תוספים שמשתלבים איתו מעולה.

אני אעבור כאן על חלק מהפיתוחים שניתן להוסיף לחנות כדי לענות על צרכים שונים –

  • הוספת אופציות בעמוד המוצר –  באמצעות תוסף extra product options (product addons) for woocommerce  תוכלו לשאול את הלקוח שאלות ולתת לו לבחור מבין אופציות מעבר לפיתרון של הווריאציות. לדוגמא באתר קונדיטוריה שבצילום הלקוח יכול לבחור מה לכתוב על גבי עוגה שהזמין, לבחור תאריך אספקה וזמן ביום שיותר נוח לו.
  • שינוי מחירי המוצרים באתר לכוללים/לא כוללים מע”מ בלחיצת כפתור – כשמוכרים בחנות המקוונת גם לספקים וגם ללקוחות פרטיים קיים צורך שהמחירים באתר יופיעו בקלות ככוללים מע” ובלחיצת כפתור שיתחלפו ללא כוללים מע”מ, באמצעות תוסף  Tax Toggle

ניתן לבצע בקלות כמו באתר הזה –

  • לא תמיד הווריאציות של הווקומרס נותנות מענה טוב לצורך וניתן לפתח בחירה מתוך תמונות ותוספות ב Checkbox שבלחיצה עליהם המחיר של התוספת מצטרף למחיר
  • כדי להניע לפעולת הקניה ולהגדיל את אחוז ההמרות כדאי בעת ההוספה לסל שיקפוץ פופאפ או תפתח אוטומטית עגלה בצד. תוכלו למצוא תוספים שעושים את כל אחת מהפעולות או לפתח לבד.
  • אפשר ורצוי לבצע אינטגרציה של הווקומרס למערכת ניוזלטרים כמו מיילצ’מפ לדוגמא ולמערכת CRM כדי לאפשר ללקוח לנהל את ההזמנות באתר בנוחות.
  • אל תסתפקו בתפריט הרגיל, תספקו ללקוחות פתרונות Mega Menu שיצרו ניווט קל ונוח לקטגוריות או למוצרים באתר

  • לא תמיד הקונספט של דפי מוצר נפרדים מתאימים לתחום של הלקוח, תוכלו לראות בדוגמא המוצרפת שבפיתוח ניתן לשלב בחירת תמונות באמצעות לחיצה עליהם ולבסוף ללחוץ על כפתור הCheckout שמוביל לדף התשלום של הווקומרס לרכישה

בסמארטפיש אנחנו בונים, מאחסנים, מתחזקים ומלווים באופן קבוע אתרי ווקומרס בוורדפרס, מוזמנים לבקר בעמוד בניית האתרים שלנו כדי לראות דוגמאות רבות ונשמח לבנות עבורכם את הנכס הדיגיטלי שלכם.

צרו קשר

דוגמאות לאתרי ווקומרס בוורדפרס

בניית אתרים דו לשוניים

בניית אתר למכירת תמונות וטיולים

האתר כולל מודול מתוחכם לבחירת
תמונות ממאגר והתממשקות לרכישה

בניית חנויות מקוונות עם סליקה

שדרוג אתר למעדניה

שדרוג הכולל עיצוב מחדש של דף הבית ושיפור המרות

בניית חנות מקוונת המנשא הנכון

בניית חנות ווקומרס למנשא הנכון

בניית אתר חנות מקוונת למכירת
מנשאי תינוקות כולל אחסון ותחזוקה

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות WooCommerce

בניית חנות מקוונת לתכשיטים

חנות עבור חברת מג'מריה
כולל אחסון ותחזוקה קבועה

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן