כללי אצבע חשובים כשבונים אתר וורדפרס - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

כללי אצבע חשובים כשבונים אתר וורדפרס

בין אם החלטתם לבנות את האתר שלכם בעצמכם או שמתכנת מקצועי בונה לכם את האתר, כדאי שתעברו על הרשימה הזו ותוודאו שלא שכחתם לטפל בנושאים חשובים באתר וורדפרס שלכם –

  1. תוסף אבטחה – בכל אתר וורדפרס כדאי להתקין תוסף אבטחה כדי לשפר את ההגנה של האתר ובמקרה פריצה יוכל המתכנת להבין מאיפה פרצו לאתר ולטפל בהחזרת האתר למצב תקין.
  2. נגישות – תהיו מעודכנים תמיד בחוקי הנגישות לאתרי אינטרנט וכדאי גם אם אתם לא מחוייבים בהנגשה מלאה להתקין תוסף נגישות חינמי כדי שהאתר יהיה נגיש לפחות ברמה המינימלית.
  3. מאוד חשוב לוודא שבאחסון שבחרתם יש גיבויים יומיים או לפחות שבועיים ושחברת האחסון זמינה עבורכם במידה ועקב תקלה שנגרמה או פריצה האתר לא באויר או נראה לא טוב וצריך להחזיר אותו אחורה בזמן.
  4. עריכה קלה של דפי האתר – וודאו שהמתכנת שבונה עבורכם את האתר לא בונה בתוך הקוד בצורה מסורבלת כדי שבתום עבודת הבניה תוכלו לערוך את התכנים בצורה קלה ומהירה. אתר שלא נערך באופן קבוע הוא גם לא מעודכן עבור הלקוחות וגם גוגל מקדם אותו פחות מאחר והוא תופס אותו כשלא עדכני.
  5. חשוב מאוד לוודא שהאתר נראה טוב בכל הדפדפנים המובילים וגדלי המסכים, כלומר לוודא שהאתר רספונסיבי.
  6. טפסי לידים – שימו לב שבונה האתר מחבר את טפסי הצור קשר באתר למייל שלכם, למערכת ניוזלטרים אם צריך ולמערכת האוספת את הלידים בצורה מרוכזת באתר כדי שלא תפספסו אף פניה, במקרה הצורך ניתן לחבר את הלידים למערכת CRM באמצעות אינטגרציה.
  7. זמן טעינת האתר – תבדקו באתרים שבודקים מהירות אתרים שהאתר שלכם נטען בצורה מהירה ובמידה ולא, בדקו בדו”ח באתר מה גורם לאיטיות ותעבירו למתכנת שיטפל בבעיות.
  8. תבקשו מחברים/משפחה/קולגות בגילאים ותחומים שונים להכנס לאתר, תשאלו את קבוצת המיקוד שבחרתם אם הם מבינים את המסרים שהעברתם בעבר ואם מדובר בחנות מקוונת אז אם קל להם לבצע רכישה באתר. במידה ואתם מקבלים פידבקים שהאתר לא מספיק ברור או מסורבל עבדו על שיפור חווית המשתמש בוורדפרס שלכם.

בסמארטפיש אנחנו בונים, מאחסנים, מתחזקים ומלווים באופן קבוע חנויות מקוונות ואתרים תדמיתיים בוורדפרס, מוזמנים לבקר בעמוד בניית האתרים שלנו כדי לראות דוגמאות רבות ונשמח לבנות עבורכם את הנכס הדיגיטלי שלכם.

צרו קשר

דוגמאות לחנויות מקוונות שבנינו בוורדפרס

בניית חנות מקוונת YVEL

בניית אתר חנות מקוונת לחברת YVEL

בניית אתר דו לשוני, תחזוקה קבועה
ואחסון לחברת תכשיטים בינלאומית

בניית חנות מקוונת לבגדי ילדים

בניית אתר חנות מקוונת לחברת matchizz

בניית חנות ווקומרס למכירת
בגדים תואמים למשפחה

בניית חנות מקוונת רביטל ויטלזון

בניית אתר לרביטל ויטלזון יעקבס

בניית חנות ווקומרס למכירת
הופעות ומוצרים כולל אחסון

בניית חנויות מקוונות עם סליקה

חנות מקוונת לשין גימל

אתר תרומות ורכישה עבור חיילי צה"ל

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן