בניית אתר תדמית לעסקים - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתר תדמית לעסקים

כל עסק צריך אתר אינטרנט, בשנת 2020 כבר אין ספק לגבי זה.

אתר האינטרנט הוא למעשה כרטיס הביקור של העסק, הלקוח הפוטנציאלי שלכם יכול באמצעות שיטוט באתר להכיר אתכם טוב יותר, להבין מה הערך שאתם מציעים לו ולמה כדאי לבחור בכם ולא במתחרים שלכם.

אתר אינטרנט עם חווית משתמש טובה יגרום ללקוח תוך שניות להבין את מה שנכתב שורה מעל.

כשבוחרים חברה שתבנה או תשדרג לכם את האתר חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים כדי שהאתר יהיה מוצלח –

  • אתר לא רק צריך להיות יפה ומכיל את האינפורמציה הנכונה שאין ספק שתוכן ועיצוב מאוד חשובים. רק ששלב קודם יש לתכנן את האתר כדי שההיררכיית דפים שבו, התהליך שאתם מעבירים בו את הלקוח והתוכן המוצג בו יהיו נוחים ונעימים ושהלקוח המגיע באתר יבין שהגיע למקום הנכון וישמח לקנות מכם את מה שאתם מציעים (מוצר או שירות).
  • בונה האתר צריך להבין בקידום בגוגל, מאחר והאתר צריך להיות בנוי בצורה כזו שיסרק בקלות בגוגל, זה יהיה ממש חבל אם תבנו אתר יפה ומוצלח שאף אחד לא ימצא.
  • כשמשדרגים אתר מאוד חשוב לשמור על המיקום שלו בגוגל באמצעות שמירה על מבנה הקישורים והפניות 301 במקרה ורוצים למחוק דפים קיימים שכבר לא רלוונטים וגם שמירת מבנה הקישורים בתוך הדפים, לדוגמא אם היה לכם קישור בתוך עמוד פנימי באתר הישן לעמוד אחר באתר, חשוב גם כשבונים את האתר החדש ליצר את הקישור כדי לא לפגוע בקידום האתר בגוגל.
  • תשאלו את עצמכם מי קהל היעד שלכם? מה אתם מציעים לו? איזה ערך הוא מקבל ממכם ומה מיוחד בכם לעומת המתחרים? לאחר שתענו לעצמכם על השאלות האלה תוודאו שהצגתם את המידע באתר כך שהלקוח גם יבין וכמה שיותר מהר בצורה שתשכנע אותו ולאחר מכן שיהיה לו קל ופשוט לבצע את הפעולה שרציתם שיבצע כמו השארת פרטים, להתקשר אליכם או קניית השירות שלכם. זה ההבדל בין עסקים מצליחים לכאלה שפחות.
  • תוודאו אם המתכנת שבונה את האתר שהוא לא משתמש בכמות גדולה של תוספים שיאטו את האתר ויגרמו להתנגשויות ושהבניה היא כזו שתוכלו אחריה לתפעל את האתר בקלות לבד (בהנחה שאתם מעוניינים לתפעל לבד).
  • תסתכלו על אתרי המתחרים בתחום שלכם כדי להבין איך לבנות את האתר כך שיהיה לכם יתרון עליהם.
  • תבחרו שרת אחסון עבור האתר שיהיה מהיר ועם גיבויים יומיים או לפחות שבועיים כדי שלא תגלו יום אחד שאין לכם אתר או שהתיקון שלו יקח זמן ויעלה הרבה עקב כך שאי אפשר להחזיר לגיבוי מוקדם יותר.
  • חשוב לבדוק עבודות קודמות של מי שיבנה עבורכם את האתר כדי לוודא שיש לבונה האתר את הניסיון המתאים כדי לבנות את האתר התדמיתי המוצלח עבורכם.
  • לסיכום, ממליצה בחום לבנות בוורדפרס, זו הפלטפורמה שהכי הרבה בונים עליהם, היא בקוד פתוח, עם טריליון לפחות תוספים ותבניות ואפשר להמשיך לפתח ולענות על כמעט כל צורך של אתר באמצעות הוורדפרס ובניגוד לכל מערכת סגורה האתר הוא רק שלכם ותוכלו לעבור חברות אחסון וחברות תוכנה בקלות בעת הצורך.

בסמארטפיש אנחנו בונים, מאחסנים, מתחזקים ומלווים באופן קבוע אתרים תדמיתיים בוורדפרס, מוזמנים לבקר בעמוד בניית האתרים שלנו כדי לראות דוגמאות רבות ונשמח לבנות עבורכם את הנכס הדיגיטלי שלכם.

צרו קשר

דוגמאות לאתרים תדמיתיים בוורדפרס

בנית אתר ONEPAGE

בניית אתר וורדפרס לחברת נדל"ן

בניית אתר ONE PAGE למכירת פרוייקט
מגורים, כולל אחסון וחיבור למערכת CRM

בניית חנויות מקוונות עם סליקה

בניית אתר עבור קזינו בריטי

האתר כולל מודול תשלום בPAYPAL
ואלמנט דביק בתחתית האתר

kanz remit בניית אתר וורדפרס

בניית אתר עבור KANZ REMIT

בניית אתר תדמיתי כולל תחזוקה ואחסון

בניית אתרים דו לשוניים

בניית אתר עבור אסטרגל

בניה מחודשת של אתר דו לשוני הכולל מנוע חיפוש מורכב למוצרים

Call Now Button
Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן