בניית אתר אינטרנט לרופאים - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתר אינטרנט לרופאים

אתר אינטרנט עבור רופא צריך קודם כל לשדר מקצועיות ואמינות

המטרה שמי שיכנס לאתר יקבל תחושה שהוא יכול לסמוך על הרופא כדי להפקיד את בריאותו וחיוו בידי הרופא

איך מגבירים  את תחושת הביטחון והאמון באתר אינטרנט עבור רופא?

  1. המלצות – פרסום המלצות של מטופלים אחרים מגביר את תחושת האמינות, חשוב שההמלצות יהיו אמיתיות ומפורטות ואם אפשר אז עם שם ותמונה כדי שמי שגולש באתר לא יחשוד שהן לא אמיתיות.  המלצות מסייעות למטופל הפוטנציאלי להשוות בינו לבין המטופלים בהמלצות, למצוא קווי דימיון ולהרגיש שאם הרופא טיפל בצורה טובה בלקוח שהמליץ אז הוא הרופא בשבילי.
  2. חשוב להציג את השירותים שאתם מספקים במקום בולט ולפי סדר החשיבות של השירותים עבורכם. לדוגמא רופא פלסטי שמבצע ניתוחי אף וניתוחי הגדלת חזה ומעוניין בעתיד להתמקד יותר בניתוחי אף, כדי שיציג את המידע על ניתוחי אף ראשון בסדר.   פרטו לגבי השירותים בצורה שיווקית כך שהמטופל הפוטנציאלי יגיע למסקנה שהטיפול שאתם מציעים אפקטיבי עבורו. פירוט לגבי השירותים גם יעזור לסנן פניות לא רלוונטיות במידה והמטופל יבין שזה לא הטיפול שהוא מחפש.בניית אתר למנח פלסטי אריק שדה
  3. פתרונות נוספים יחודיים לכם – חשוב לבחור איש מקצוע שלא עובד רק לפי תבניות ושידי לספק פתרונות שתצטרכו כמו חיבור למערכת ניהול לקוחות (crm)   או חיבור מערכת לייעוץ און ליין.
  4. שימו באתר תמונות של לפני-אחרי שזה למעשה תיק העבודות שלכם. זו דרך טובה להראות למטופל הפוטנציאלי לאיזה תוצאות יוכל להגיע בעזרתכם.
  5. נראות האתר חייבת לשדר מקצועיות באמצעות הצבעים, קו נקי ועיצוב מינימליסטי המבליט את התכנים.
  6. חווית המשתמש באתר צריכה להיות נעימה ושהניווט בתוך האתר יהיה פשוט וקל כך שהגולשים לא יאבדו בתוך האתר שלכם.
  7. הנעה לפעולה – בדרך כלל הפעולה הרצויה באתר אינטרט עבור רופא – יצירת קשר עם המרפאה. לכן כדאי לשים כפתורים התקשרות במקום בולט של פניה ישירה למייל, מספר טלפון וWHATSAPP וכדאי בנוסף לשים טופס יצירת קשר באתר המרכז את הפניות במקום שיהיה נוח לטפל בהם וגם לאסוף אותם בעתיד לצורת שליחת ניוזלטר או לכל צורך אחר.
  8. אחסון ותחזוקה – חשוב לבחור אחסון מהיר, מאובטח ועם גיבויים כדי להגן על האתר ולוודא שהוא לא יפרץ, חשוב גם לבחור איש מקצוע שיהיה זמין ושתמיד יהיה לכם למי לפנות למקרה ומשהו לא יעבוד.

בסמארטפיש נשמח ללוות אתכם ולבנות עבורכם את האתר שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר ויענה על הצרכים כך שהאתר ייצג אתכם בכבוד ויגדיל את מאגר הלקוחות שלכם

צרו קשר

דוגמאות לאתרי אינטרנט בתחום הרפואה

בניית אתר למנח פלסטי אריק שדה

בניית אתר למנתח פלסטי

בניית אתר תדמיתי כולל תחזוקה ואחסון

בניית אתר תדמיתי מגנטיקס

בניית אתר לחברת מגנטיקס

בניית אתר שירותי מחשוב והדפסת
מדיה, כולל תחזוקה ואחסון

בניית חנות וירטואלית מקצועית למכירות באינטרנט קלים פלוס

בניית חנות מקוונת לציוד רפואי

בניית חנות מקוונת לקלים פלוס

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן