בניית חנות מקוונת בוורדפרס - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית חנות מקוונת בוורדפרס

קהל הלקוחות בתחומים רבים כבר מורגל לקנות און ליין ומגמת הקנייה יותר מחנויות און ליין ופחות מחנויות פיזיות מתגבר עם השנים.

מאז חודש מרץ 2020 שנגיף הקורונה הגיע לישראל, נוצר עוד יותר ביקוש לקניה מחנויות מקוונות עקב הגבלת המרחק בחלק מהשנה והפחד להדבק מהנגיף.

לכן היום אפילו יותר מתמיד כדאי לבנות חנות מקוונת בנוסף או במקום החנות הפיזית.

נשאלת השאלה איזו חנות מקוונת כדאי לבנות

יש למעשה 2 סוגים עיקריים –

  1. חנות מקוונת במערכת סגורה –במקרה כזה בדרך כלל התשלום הראשוני יותר זול והבניה בדרך כלל יותר קלה ולעיתים גם עצמאית ללא צורך במתכנת, יחד עם זאת יש חסרונות לשיטה הזו מאשר בנית אתר בפלטפורמה שמאפשרת קוד פתוח כמו וורדפרס.

החסרונות המובהקים – התשלום החודשי יותר גבוה מאחר ובמערכת סגורה יש הגבלה על כמות המוצרים והקטגוריות ויש עמלה בדרך כלל על כל רכישה שמתבצעת, תמיד יש סכנה שהחברה תפשוט רגל או תחליט לעלות את מחיר התשלום החודשי באחוזים רבים ומאחר וזו מערכת סגורה לא תוכלו בקלות לעבור למקום אחר והגמישות בפיתוחים ושינויים חדשים מוגבל ליכולות המערכת.

  1. חנות מקוונת בפלטפורמות המאפשרות קוד פתוח – במערכות כמו וורדפרס ניתן לבצע את כל מה שלא ניתן במערכת סגורה –
  • ניתן להעביר את החנות המקוונת שלכם אחסונים ומתכנתים לפי הצורך
  • ניתן לפתח בPHP, JS ובשפות תכנות נוספות פיתוחים כדי להתאים את החנות לצרכים שלכם ולהמשיך לפתח ולשנות את החנות כשהצרכים משתנים.
  • ניתן להשתמש בתוספים קיימים שמותאמים לחנות וכך לחסוך עלויות פיתוח
  • ניתן לבצע אינטגרציה לחברות סליקה רבות ולבחור את החברה המתאימה לכם ביותר

תוסף החנות המומלץ באתר וורדפס הוא הווקומרס, יש תוספי חנות נוספים והווקומרס הכי שכיח ולכן פותחו תוספים רבים שעובדים איתו מצויין ובתבניות וורדפרס רבות יצרו יכולת לשלוט על הגדרות רבות בווקומרס בקלות.

בתוסף ה WooCommerce ניתן לנהל את ההזמנות המגיעות לחנות בקלות, לשלוט על נראות האימייל שמגיע לבעלי החנות וללקוחות, סוגי המשלוחים, ניהול המלאי, יכולת ליצור ווריאציות למוצרים, להוסיף לדפי המוצר אלמנטים שונים כמו מוצרים נוספים שיכולים לעניין את הלקוח ולשוניות למידע נוסף על המוצר כמו מדריכי שימוש ומידות.

ניתן בקלות לקבוע את המטבע שרוצים שהלקוחות ישלמו בו ולהוסיף מיסים לפי חוק לחיר המוצר, ליצר קופונים, לשלוט על נראות עמוד עגלה ועמוד תשלום ועוד יכולות רבות אחרות, יש ברשת מדריכים רבים לתוסף הווקומרס ומומלץ לאחר שנעזרים במתכנת שבונה לכם את החנות המקוונת, ללמוד ממדריך ווקומרס כדי שתוכלו לאחר בניית החנות המקוונת לתפעל את החנות בעצמכם.

חשוב מאוד לבחור מתכנת שמבין בחווית משתמש ויודע לתכנן את האתר לפני הבניה, כדי שאחוזי ההמרה בחנות המקוונת שלכם יהיו גבוהים.

בנוסף כדאי כשבונים חנות מקוונת לתכנן גם איך להגדיל את סל הקניה של הלקוח המגיע אליכם לחנות ואיך להמשיך לתקשר איתו בעתיד כדי לעודד לקוחות לחזור ולרכוש באופן קבוע בחנות הוירטואלית שלכם.

כמובן כדאי להשקיע גם באופטימיזציה בפרט וSEO בכלל בחנות כדי לקדם את החנות במיקומים בגוגל.

במידה ויש לכם אתר תדמיתי בוורדפרס תוכלו להוסיף חנות באתר הקיים מבלי שתצטרכו לשלם על בניה מחדש.

בסמארטפיש אנחנו בונים, מאחסנים, מתחזקים ומלווים באופן קבוע אתרי ווקומרס בוורדפרס, מוזמנים לבקר בעמוד בניית האתרים שלנו כדי לראות דוגמאות רבות ונשמח לבנות עבורכם את הנכס הדיגיטלי שלכם.

צרו קשר

דוגמאות לחנויות ווקומרס בוורדפרס

בניית אתרים דו לשוניים

בניית אתר למכירת תמונות וטיולים

האתר כולל מודול מתוחכם לבחירת
תמונות ממאגר והתממשקות לרכישה

בניית חנויות מקוונות עם סליקה

שדרוג אתר למעדניה

שדרוג הכולל עיצוב מחדש של דף הבית ושיפור המרות

בניית חנות מקוונת המנשא הנכון

בניית חנות ווקומרס למנשא הנכון

בניית אתר חנות מקוונת למכירת
מנשאי תינוקות כולל אחסון ותחזוקה

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות WooCommerce

בניית חנות מקוונת לתכשיטים

חנות עבור חברת מג'מריה
כולל אחסון ותחזוקה קבועה

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן