בניית אתר ווקומרס לאופנה - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתר ווקומרס לאופנה

אחד התחומים המאוד ריווחים למכירה בחנות ווקומרס הוא תחום האופנה

בגדים הם קלי משקל, לא שבירים ולא פגי תוקף וקל מאוד לשנע אותם ברחבי הארץ והעולם.

בנוסף בגדים זה מוצר שאוהבים לקנות בצורה תכופה ויש להם ביקוש.

בניית חנות ווקומרס לאופנה יכולה להיות רווחית ועם סיכונים פחותים מאשר לפתוח חנות בקניון ליד הבית.

כך במקום להיות כל היום בחנות שלכם ועם הוצאות גבוהות כמו ארנונה, שכירות, חשמל ועובדים וגם חשופים לגנבות שפוגעות בעסק כלכלית. אפשר במקום לשבת על הספה בבית מכל מקום שתבחרו ולנהל את חנות הווקומרס שלכם.

ווקומרס למי שלא מכיר את המושג זה תוסף החנות בפלטפורמת וורדפרס ואחד התוספים הכי פופולאריים שקיימים.

ווקומרס זו בחירה מצוינת לבניית חנות אונליין לאופנה

אפשר בקלות לייצר ווריאציות שונות למוצרים שבתחום האופנה זה מאוד חשוב מאחר ויש צבעים וגדלים שונים למוצרים רבים, לכל ווריאציה אפשר לנהל את המלאי בנפרד ולשייך לה תמונה משלה ומחיר שונה משאר הווריאציות.

בבניית חנות בווקומרס אפשר לשלב עגלה צפה הנפתחת אוטומטית בעת הוספה לסל ומגדילה את ההמרות בחנות. אפשר בקלות להחליף באנרים, פופאפים ושאר עזרי שיווק בחנות ולייצר קופונים ומבצעים גורפים לקטגוריות שלמות ולכל החנות בתקופות מבצעים.

בנוסף ממש קל לנהל את ההזמנות ולהוציא דוחות מכירה

בבניית חנות אופנה חשוב מאוד לשים לב לבחור תמונות טובות למוצרים ואם אפשר אז גם בזויות שונות כדי שהלקוח שלכם יוכל לראות איך הבגד/הנעל נראים גם מאחורה ומהצדדים. אם מדובר בבגדים חשוב לצלם את הבגד על דוגמן/דוגמנית כדי שיהיה ברור איך הוא נראה על הגוף.

חשוב לפרט גם לגבי החומר ממנו עשוי המוצר ולכתוב את תיאור המוצר בצורה שיווקי כמו בד השמלה דקיק, נעים למגע ומעולה לימי הקיץ החמים או המגף מעור רך במיוחד.

וכדאי לצורך חווית משתמש טובה באתר לייצר סינונים לפי צבעים, גדלים, מותגים וסגנונות.

כך שאם לדוגמא ארצה למצוא שמלת מיני אדומה אוכל לסנן לפי מיני ואדום ולמצוא בקלות ובמהירות את מה שאני רוצה. מומלץ להוסיף גם סינון לפי מחיר. ככל שהאתר יהיה יותר נוח, ברור ועם תמונות יפות יהיה יותר קל לנווט בו ויותר לקוחות יקנו ממנו.

כדאי גם למפות את המוצרים לפי קטגוריות ולתכנן אילו קטגוריות יהיו נוחות ללקוחות שלכם, כמות הקטגוריות גם צריכה להיות מותאמת לכמות הבגדים שישוייכו לאותה קטגוריה. לדוגמא אם יש לכם למכירה סך הכל 5 נעלי ספורט אין הצדקה לייצר סינון נוסף לצבעים ומותגים, אבל אם יש לכם למכירה 50 נעלי ספורט כדי לייצר סינונים כדי שהלקוח שלכם לא יצטרך לגלול בחנות ולבחור בין 50 נעלים שונות.

כדאי גם לייצר טבלת מידות כדי שיהיה ברור מה המידה המדוייקת לכל מידה שפירסמתם באתר, כך תימנעו מאכזבה של הלקוחות והחזרות מיותרות.

מאחר שבתחום הזה יש יותר סיכוי לאי התאמה גם כדאי לבנות תהליך נוח של החזרות כמו לדוגמא לאשר החזרה לכל בגד שלא מתאים במידה והוא חוזר אליכם במצב חדש עם התוית מחיר.

כך הלקוחות שלכם יקנו יותר כשהם ידעו שבמידה ולא מתאים הם יכולים להחזיר בקלות.

לאחר שהכנתם את החומרים לאתר כדאי לבחור מתכנת שבקיא בכל שלבי בניית אתר הווקומרס, מתכנת שכבר בנה אתרי חנות ווקומרס ויודע מעבר לבניה גם לאפיין אתר, לבנות חווית משתמש נכונה ולשים לב לכל הפרטים שמגדילים המרות.

שימו לב גם לוודא שבונים לכם את חנות הווקומרס כך שתסרק בצורה טובה בגוגל ושיודעים לא להעמיס על האתר כדי שיהיה מהיר.

כל הפרטים האלה יכולים לעשות את ההבדל בין אתר חנות אופנה מצליח לבין כושל.

בסמארטפיש יש לנו ניסיון מגוון וגדול בבניית חנויות ווקומרס, דברו איתנו לגבי החנות שתרצו לבנות, אנחנו במרחק WATHSAPP או טופס צור קשר לבחירתכם.

דגנית אמיתי

שלבים לבניית אתר ווקומרס לאופנה

  1. הגדרת קונספט ומותג – סגנון, קהל יעד, טווח מחירים ושפת עיצוב.
  2. איפיון קטגוריות ותפריט – נשים/גברים/ילדים, לפי פריט (שמלה, חולצה, ג’ינס) ולפי קולקציה.
  3. עיצוב חנות אופנה – דגש על ויזואליות חזקה, תמונות גדולות ותצוגת מוצרים נקייה.
  4. הקמת החנות על וורדפרס + WooCommerce – הגדרות מטבע, מסים, סליקה ומשלוחים.
  5. הגדרת וריאציות – מידה, צבע, אורך, גזרה – עם תצוגת סווטצ’ים ברורה ונוחה.
  6. העלאת מוצרים ותוכן – תמונות איכותיות, תיאור פריט, הרכב בד, הוראות כביסה וטבלת מידות.
  7. הגדרת תהליך רכישה – עמוד מוצר, עגלת קניות, קופה, מיילים אוטומטיים וחשבוניות.
  8. בדיקות חוויית משתמש – מסלול קניה מלא, קופונים, הנחות, קודי משלוח ותצוגה במובייל.
  9. הטמעת שיווק – חיבור ל־Meta / Google, ניוזלטר, פופאפים, רשימות מועדפים ונטישת עגלה.

צ'קליסט לבניית אתר ווקומרס לאופנה

משימה תדירות / שלב טיפ
איסוף חומרי מיתוג וצילומים לפני תחילת בנייה להכין לוגו, צבעי מותג, moodboard וצילומי סטיילינג באותו סגנון.
הגדרת קטגוריות ותתי־קטגוריות בשלב האיפיון לחשוב כמו הלקוחה: איך היא תחפש? לפי פריט, קולקציה, אירוע, צבע.
טבלת מידות בעת הזנת מוצרים להציג טבלת מידות ברורה בכל מוצר ולציין האם הפריט קטן/גדול מהרגיל.
הגדרת וריאציות מידה וצבע בעת הקמת המוצרים להימנע מבלגן: שמות עקביים לצבעים, מידות וסטטוס מלאי בזמן אמת.
מדיניות משלוחים והחזרות לפני עלייה לאוויר לכתוב מדיניות ברורה ופשוטה, להדגיש החלפות/החזרות כדי להקטין חסמים.
בדיקות מובייל לפני השקה ואחת לכמה חודשים לעבור על מסלול רכישה מהטלפון – ככה רוב הלקוחות קונות בפועל.
SEO ותוכן במהלך ולאחר הבנייה לשפר כותרות, תיאורי קטגוריות ובלוג (טרנדים, איך לשלב פריטים, לוקים).
מעקב המרות וסטטיסטיקות אחרי פתיחת החנות לחבר GA4 ו־Pixel, לעקוב אחרי נטישת עגלה ועמודים עם ביצועים חלשים.

שאלות נפוצות על בניית אתר ווקומרס לאופנה

מה מיוחד בבניית חנות אופנה לעומת חנות רגילה?

באופנה הכול ויזואלי ודינמי: קולקציות מתחלפות, מידות, צבעים וסטיילינג. האתר צריך להיות מהיר, מדויק במידות, ולהציג היטב את הפריט על הגוף כדי לצמצם החזרות.

איך מפחיתים החזרות בגלל מידות?

מוסיפים טבלת מידות ברורה, הערות כמו “נוטה להיות קטן במידה”, ומעודדים לקוחות למדוד בגד דומה בבית ולהשוות. אפשר גם להציג ביקורות עם מידע על מבנה גוף ומידה.

האם כדאי להשקיע בצילומי אופנה מקצועיים?

כן. בצילומי אופנה איכותיים רואים את נפילת הבד, הגזרה והצבע האמיתי. זה מעלה אמון, מקטין שאלות בוואטסאפ ומגדיל המרות.

איזה פיצ'רים חשובים לחנות אופנה?

פילטרים לפי מידה/צבע/מחיר, רשימת מועדפים, “נשארו X במלאי”, הצגת לוקים שלמים (total look) והצעת פריטים משלימים ליד כל מוצר.

האם אפשר לנהל מלאי גם בחנות פיזית וגם אונליין?

כן. ווקומרס מאפשר ניהול מלאי מרכזי, ועם תוסף מתאים ניתן לסנכרן בין חנות פיזית לאונליין, כדי שלא יימכר אותו פריט פעמיים.

צרו קשר

דוגמאות לחנויות חנות וירטואליות WooCommerce שבניתי

windowsart שדרוג חנות מקוונת

שדרוג חנות מקוונת לוילונות ושטיחים

שדרוג עבור Windowsart כולל בניית תבניות עמוד חדשות ושיפור חווית משתמש באתר

שדרוג ותחזוקת אתר וורדפרס

שדרוג אתר צומת רהיטים

תכנות תוכן דינמי ומודול תוספות
למוצרי האתר תחזוקה קבועה ואחסון

בניית חנות מקוונת לבגדי ילדים

בניית אתר חנות מקוונת לחברת matchizz

בניית חנות ווקומרס למכירת
בגדים תואמים למשפחה

בניית חנות מקוונת רביטל ויטלזון

בניית אתר לרביטל ויטלזון יעקבס

בניית חנות ווקומרס למכירת
הופעות ומוצרים כולל אחסון

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות WooCommerce

בניית חנות מקוונת לתכשיטים

חנות עבור חברת מג'מריה
כולל אחסון ותחזוקה קבועה

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן