איך בוחרים מתכנת וורדפרס? - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

איך בוחרים מתכנת וורדפרס?

תחזוקה חודשית ותיקון תקלות

אחסון VPS מהיר עם גיבויים יומיים ושיפור מהירות אתר

שיפור עיצוב

הוספת חנויות מקוונות ושפות נוספות

העברת אתרים לוורדפרס ממערכות אחרות

שיפור SEO

עיצוב גרפי

פיתוח אלמנטים חדשים

שיפור המרות

התאמה מלאה למובייל ולגדלי מסכים

אבטחה ותעודת SSL

חיבור CRM ומערכות נוספות

מערכת הוורדפרס ידידותית ופשוטה יחסית לתוכנות אחרות, התחושה שמאוד קל לבנות בה אתרים, במיוחד אם מתקינים בנוסף אלמנטור או כל בילדר אחר שמקלים מאוד על העריכה והכנסת התכנים השונים.

בנוסף אפשר לבחור תבנית נוחה עם הרבה פונקציות שעוזרת לבנות את האתר ללא ידע בתכנות.

דווקא בגלל התחושה שהוורדפרס קלה ואין צורך לדעת קוד צריך להזהר כשבוחרים מתכנת וורדפרס.

בונה אתרים שלא יודע לבצע פעולות בקוד ומתבסס על התקנת תוספים לא יוכל לבנות אתר איכותי שיתפקד ללא תקלות לאורך זמן.

תוספים מכבידים על האתר, מכילים פרצות אבטחה וגם אם עובדים בצורה טובה יחד בעת ההתקנה, עם הזמן כשמשדרגים אותם לגרסה העדכנית הם מתחילים להתנגש אחד בשני וחלקים באתר מפסיקים לעבוד

בעיה שכיחה שיש סיכוי טוב שנתקלתם בה – שהאלמנטור לא מצליח להטען, בדרך כלל הפיתרון גם במצב הזה וגם במצבים אחרים שתוסף מסויים לא עובד,  לכבות תוספים אחרים ולבדוק מה מתנגש, בשלב הבא לאחר שמוצאים את הבעיה, צריך להחליף את התוסף המתנגש באחר ועדיף כמובן למצוא דרך לבצע בקוד את הפעולה ללא תוסף.

מתכנת וורדפרס שיודע לפתח בקוד יבנה אתר עם מספר תוספים מצומצם וכך האתר ישקול פחות, יטען מהר ויהיו בו פחות תקלות לאורך זמן.

כשאתם בוחרים את המתכנת שיבנה לכם את האתר בוורדפרס, תשאלו אם יודע לפתח בקוד, תבררו בכמה תוספים בערך מתכוון להשתמש, תבקשו לראות את מערכת הניהול של הוורדפרס של אחד האתרים שבנה כדי לוודא שהאתר שבדקתם לא בנוי על הרבה תוספים – אין סיבה להשתמש בדרך כלל ביותר מ15 תוספים וכמובן כמה שפחות יותר טוב.

דבר נוסף שכדאי לוודא, שהמתכנת יודע לתת לכם מענה לצרכים שרלוונטים לכם, תכינו מראש רשימה של כל האלמנטים שאתם מעוניינים שיהיו באתר כדי שהמתכנת יאשר שיודע לבצע בוורדפרס, לא מעט לקוחות אומרים לי שהמתכנת שלהם אמר שאי אפשר לבצע דברים שכן אפשריים. לכן כדאי לוודא מראש כדי להמנע מהפתעות ובכל מקרה האתר וורדפרס הוא בבעלותכם ואתם יכולים להחליף מתכנת בעת הצורך.

במידה וכבר בניתם את האתר והוא כבד ועם תוספים רבים, גם במקרה כזה המצב לא אבוד, מתכנת ידע לבטל חלק מהתוספים, לצמצם את הלא נחוצים בהם ולהחליף אותם בפיתוח בקוד.

עוד דבר שחשוב לאחר בניית האתר הוא האחסון, שימו לב לבחור שרת VPS מהיר עם גיבויים יומיים כדי שאם במקרה פרצו לכם לאתר או אתם או המתכנת ששכרתם הרסתם את הנראות, אפשר יהיה בקלות לחזור לגיבוי של יום קודם.

בסמארטפיש אנחנו בונים, מאחסנים, מתחזקים ומלווים באופן קבוע אתרי ווקומרס ואתרים תדמיתיים בוורדפרס, מוזמנים לבקר בעמוד בניית האתרים שלנו כדי לראות דוגמאות רבות ונשמח לבנות עבורכם את הנכס הדיגיטלי שלכם.

דוגמאות לחנויות ווקומרס בוורדפרס

בניית אתרים דו לשוניים

בניית אתר למכירת תמונות וטיולים

האתר כולל מודול מתוחכם לבחירת
תמונות ממאגר והתממשקות לרכישה

בניית חנויות מקוונות עם סליקה

שדרוג אתר למעדניה

שדרוג הכולל עיצוב מחדש של דף הבית ושיפור המרות

בניית חנות מקוונת המנשא הנכון

בניית חנות ווקומרס למנשא הנכון

בניית אתר חנות מקוונת למכירת
מנשאי תינוקות כולל אחסון ותחזוקה

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות WooCommerce

בניית חנות מקוונת לתכשיטים

חנות עבור חברת מג'מריה
כולל אחסון ותחזוקה קבועה

Call Now Button
Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן