055-8830627

בשנת 2001 חברת BMW עשתה מהלך מהפכני לזמנו – היא החליפה את רוב תקציב הפרסום המסורתי שלה בהפקת והפצת 8 סרטונים בסגנון אקשן, בני עשר דקות כל אחד, שבוימו על ידי במאים ידועים מאוד כמו גאי ריצ’י וג’ון וו. הסרטונים סיפרו סיפור שלא היה קשור למכונית עצמה תוך כדי שהראו גיבור שנוהג בBMW.

הסרטונים לא הכילו שום מסרים מכירתיים. 

התוצאה המיידית של המהלך: נתוני המכירות של BMW הציגו עלייה של 12%. זאת למרות הקטנת תקציב הפרסום הכולל.

זה היה מהלך קאלסי של שיווק באמצעות תוכן בימים שעוד לא ממש דברו על שיווק באמצעות תוכן כבאז וורד. אפשר לומר שזה היה מהלך קלאסי של שיווק, במובנים העמוקים של המילה.

המהלך הזה מכר ללקוחות חלום בלי להגיד להם בואו קנו את המכונית החלומית הזאת שתשפר לכם את החיים ועוד אמירות בנאליות. הם הכניסו את הלקוח לסיפור, לחוויה, הם הפכו את BMW למכונית שאפשר להשיג בה חיים מלהיבים (ולאו דווקא חיים אמינים ויציבים). הם כיוונו לקהל מאוד מסוים.

אל תמכרו  – תראו ללקוח  איך להשיג את החיים שהוא רוצה 

תסתכלו רגע על האתר שלכם, עמוד הפייסבוק או פרופיל האינסטגרם שלכם – האם אתם רק מוכרים או מספקים ללקוחות שלכם הבטחה לחוויה? חיבור לסיפור שהם רוצים לראות מתגשם בחיים שלהם? 

רוצים דוגמא?

Any.do היא עוד אפליקציית משימות. כמוה יש רבות בשוק. היא מבדלת את עצמה על ידי ההבטחה המוצרית שלה. אני דו לא סתם מבטיחה “לארגן לך את החיים”. היא מבטיחה לסייע לך “להשיג יותר”. זה הערך המרכזי בסיפור המותג שלה – ובין השאר באתר שלה יש קטגוריה שלמה המוקדשת לטיפים שמיועדים לעזור ללקוחות שלהם להשיג יותר בכל יום נתון.

הקוחות שלכם לא רוצים לשמוע על המוצר או השירות שלכם, זה לא כל כך מעניין. הם רוצים לשמוע איך המוצר או השירות הזה ישפר להם את החיים או יפתור להם בעיה. הם לא רוצים שתאמרו להם. הם רוצים שתראו להם. שתחברו אותם ותקרבו אותם כמה שיותר לחיים שהם מעוניינים להשיג.

לא יודעים איך לעשות את זה? אנחנו מפצחות הבטחות מוצריות וסיפורי מותג. נשמח לעשות את זה עבורך

סגירת תפריט
Call Now Button
WhatsApp chat
דילוג לתוכן