חווית משתמש טובה בחנויות מקוונות בוורדפרס - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

חווית משתמש טובה בחנויות מקוונות בוורדפרס

כשבונים חנות מקוונת חשוב לשים דגש על חווית משתמש נוחה באתר

כשלקוח נכנס לאתר שלכם המטרה שיעבור את התהליך שהתכוונתם שיעבור מהר ובקלות ושלא יתקל בקשיים.

כל קושי באתר שהוא למעשה חווית משתמש לא נעימה גורם לירידה בהמרות באתר.

דוגמאות לאלמנטים לא נוחים בחנויות מקוונות שעלולים לפגוע בהמרות באתר –

  • הוספה לעגלת קניות – כשלקוח מוסיף מוצרים לעגלת קניות חשו שיהיה חיווי נוח לכך באתר, החיווי יכול להיות עגלת קניות שנפתחת אוטומטית כשלוחצים על כפתור הוספה לסל או לדוגמא פופאפ שנפתח בעת ההוספה לסל שמעדכן שהמוצר נוסף לעגלה. אם בחנות מקוונת בעת הלחיצה על הוספה לסך המוצר מתווסף לעגלה אבל היא נשארת סגורה, הלקוח עלול לחשוב שההוספה לסל לא הצליחה.
  • לתת ללקוח יותר מדי בחירות – תארו לעצמכם מצב לדוגמא שאתם נכנסים לאתר של קונדיטוריה לבחור עוגה לרכישה ומבקשים מכם לבחור את – טעם העוגה, טעם וצבע הקרם, גודל העוגה, אם לקשט אותה עם פצפוצי שוקולד או עם בצק סוכר, אם ליצר אותה בצורה עגולה או מרובעת או בצורת לב. הבנתם את הרעיון, נכון שמעייף? (:

     לעומת אם היו פשוט מייצרים לכם כמה דוגמאות לעוגות שונות וכל מה שהייתם צריכים לעשות לבחור מבין האופציות.

     בחווית משתמש נכונה הלקוח יצליח לסיים את תהליך הרכישה מהר ולא יצטרך להתעכב על כל פרט במוצר.

  • כמות קטגוריות גדולה – תנו ללקוח לבחור מבין כמה קטגוריות, אך אל תצרו עומס באתר, אם נחזור לדוגמא של הקונדיטוריה – תנו ללקוח לבחור מבין עד 10 קטגוריות עיקריות כמו – עוגות שוקולד, עוגות גבינה, עוגות ליום הולדת וכו, אך אל תצרו 100 קטגוריות של עוגות מסוגים שונים ותגרמו ללקוח להתייעף במעבר בין קטגוריות מוצר רבות.
  • תכתבו את המידע בדפי המוצרים, בדפי הקטגוריות ובשאר דפי החנות בצורה ברורה, פרטו מה אתם מוכרים, מה כולל המוצר אבל תשמרו על דפי מוצרי קצרים ותמציתיים ללא מידע שולי שלא נחוץ לתהליך הקניה. תפרסמו בדפי החנות תמונות ברורות של המוצרים כדי שללקוח יהיה קל להבין מה הוא קונה ולא יצטרך לנחש. לדוגמא אם אתם מוכרים מוצר ב5 צבעים שונים, תטמיעו בדפי המוצר תמונות בכל ווריאציות הצבעים.
  • בחנות מקוונת שיש בה חווית משתמש נכונה, הלקוח בכניסה לחנות יצליח בקלות למצוא את הקטגוריה שמעניינת אותו משם ימצא בקלות את המוצר שמעוניין בו ויצליח לסיים את הרכישה בנוחות ובקלות מבלי לחוות קושי בהתמצאות באתר.

זכרו שתהליך המכירה בחנות המקוונת שלכם צריך להיות כמה שיותר פשוט ומהיר עבור הלקוח

מידע מורחב על חווית משתמש באתרי אינטרנט תמצאו כאן

בסמארטפיש אנחנו בונים, מאחסנים, מתחזקים ומלווים באופן קבוע חנויות מקוונות רבות, מוזמנים לבקר בעמוד בניית האתרים שלנו כדי לראות דוגמאות רבות לחנויות מקוונות שבנינו ונשמח לבנות עבורכם את החנות שלכם.

צרו קשר

דוגמאות לחנויות מקוונות שבנינו בוורדפרס

בניית חנות מקוונת YVEL

בניית אתר חנות מקוונת לחברת YVEL

בניית אתר דו לשוני, תחזוקה קבועה
ואחסון לחברת תכשיטים בינלאומית

בניית חנות מקוונת לבגדי ילדים

בניית אתר חנות מקוונת לחברת matchizz

בניית חנות ווקומרס למכירת
בגדים תואמים למשפחה

בניית חנות מקוונת רביטל ויטלזון

בניית אתר לרביטל ויטלזון יעקבס

בניית חנות ווקומרס למכירת
הופעות ומוצרים כולל אחסון

בניית חנויות מקוונות עם סליקה

חנות מקוונת לשין גימל

אתר תרומות ורכישה עבור חיילי צה"ל

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן