בניית אתר למכירת מוצרי מזון - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתר למכירת מוצרי מזון

יש לכם חנות פיזית למוצרי מזון?

מזון הוא תחום המבוסס על  לקוחות חוזרים, שלא כמו שקונים טלויזיה לדוגמא שלאחר הקניה סביר להניח שיקח זמן רב עד שנקנה שוב טלויזיה.

מזון זה תחום שהצריכה בו תכופה ובלתי פוסקת ולכן מי שמקים חנות נוחה, משקיע בשירות לקוחות, תקשורת קבועה עם הלקוחות שלו ומבצע משלוחים בסביבה שלו יכול להצליח ליצר לעצמו מאגר לקוחות נאמן שרק הולך וגדל.

חנות מכירה באינטרנט מתאימה לעסקי מזון רבים –

מעדניות

קונדיטוריות

צרכניות

בישול ביתי

מסעדות

בתי קפה

קצביות

פאבים

מאפיות

ומוצרי מדף שקלים לשינוע גם בדואר כמו – תה, קפה וסוכריות.

ואני בטוחה שזו רשימה חלק

אתר אינטרנט למכירת מזון המספק משלוחים ואיסוף עצמי יגדיל מאוד את המכירות של העסק אם בונים את החנות נכון ושמים לב לכל הפרטים.

לאילה פרטים חשוב לשים לב בחנות אינטרנט למזון –

  1. תמונות ותיאורים – חשוב שתיאור המוצר, הגודל שלו, הטעם ואם מגיע קר או מחומם יהיו כתובים ולמעשה כל פרט שיכול לעניין את הלקוח שלכם. לדוגמא אם אתם מוכרים אוכל ביתי והרוכל מגיע קר בקופסאות, אם לא תכתבו את הפרט הזה, יתכן שלקוחות יתאכזבו כשיזמינו לאכילה בחוץ ולא יהיה להם מקום לחמם. אם המוצר מגיע קפוא ודורש אפיה ולא רק חימום חשוב לכתוב. במזון מאחר ויש אפשרויות רבות לטעם, מצב צבירה ורמת התעסקות עם המוצר שמקבלים אז חשוב להקפיד לכתוב הכל. התמונות של המוצרים צריכות להחות באיכות טובה ותואמות את המוצר שמקבלים. לדוגמא המבורגר שמגיע במשלוח חייב להיות מספיק דומה להמבורגר בתמונה. ותשקיעו בתמונות, אתר עם תמונות לא טובות יהיה ממיר פחות משמעותית מאתר עם תמונות טובות
  2. תשקיעו בחווית המשתמש באתר, מי שמגיע אליכם לאתר, צריך להצליח בקלות לנווט בתוך האתר, להוסיף לסל את המוצרים ולהצליח לבחור צורת משלוח ולשלם.
  3. מאחר ותחום המזון הוא תחום שקל להגדיל בו את הקניה אז תציעו משלוח חינם בקניה מסכום מסויים. אנחנו צריכים אוכל תמיד ובכמות בלתי נגמרת ואם מה שתציעו יראה אטרקטיבי בתיאור, בתמונה ובמחיר, הלקוחות שלכם יזמינו יותר.
  4. תהיו ברורים לפני שמגיעים לעמוד תשלום מהם איזורי המשלוח, במידה והעסק שלכם הוא למוצרים עדינים הדורשים קירור או מתקלקלים מהר, סביר להניח שאיזורי המשלוח שלכם מוגבלים וככל שהמשלוח למקום יותר מרוחק הוא גם עולה יותר, אז תפרסמו בדיוק מתי ימי החלוקה, לאן ומה העלות. ככל שגם הנושא הזה יהיה ברור ומי שנכנס אליכם לחנות המקוונת לא יצטרך לחפש את המידע תמכרו יותר.
  5. פרסמו בכל מוצר מוצרים משלימים, אם לדוגמא הלקוח נמצא בעמוד מוצר של גבינה, יתכן וישמח לקנות גם לחם איכותי, ממרח פסטו או כל מוצר אחר שמשלים לגינה שרכש. מנפו את החלק התחתון בעמוד המוצר למוצרים משלימים.
  6. הערות מיוחדות למוצר – במידה ויש פרטים נוספים שתצטרכו לדעת כדי להכין את המוצר, אפשר לשאול את הלקוח את הפרטים האלה בעמוד המוצר, לדוגמא באתר לקונדיטוריה אפשר לבדוק כבר בדף מוצר תאריך ושעות מועדפות לאספקה או אם כתוספת הוא ירצה לקנות כרטיס ברכה ומה הוא ירצה לכתוב בו, אם אתם מוכרים לחם אולי תרצו לשאול את הלקוחות שלכם אם הם רוצים את הלחם פרוס. תשקיעו בשאלות האלה, זה גם ימנע שאלות מיותרות טלפונית וגם ישפר את חווית הקניה מול הלקוח.
  7. תציעו שירותים אקסטרה, לדוגמא קונדיטוריה יכולה למכור חבילה של עוגה ליום הנשואין עם זר פרחים בנוסף או עוגה ליום הולדת שמגיעה עם בלון, תהיו יצירתיים בתחום שלכם, תחשבו על כל חווית הקניה של הלקוח, מה הוא עשוי לרצות ותשקיעו בהצעות השיווקיות שלכם.
  8. מנפו את עגלת הקניות ללהציע עוד מוצר קטן ללקוח, אפשר בפופאפ או במוצרים שפשוט מופיעים בגוף העמוד לפרסם עוד מוצרים, בדרך כלל מוצרים זולים, חדשים או מאוד פופלארים ימכרו בשלב הזה, לדוגמא במאפיה אתם יכולים לפרסם בעמוד עגלה מאפה חדש עם כותרת – טעמתם כבר את העוגת שוקולד חמאת בוטנים החדשה שלנו? עכשיו במחיר מבצע ….
  9. תציעו מבצעים לאירועים מיוחדים כמו מבצעים לחג הפסח, מבצע מיוחד ליום האהבה…

בהתאם חשוב לבחור מתכנת שיבנה לכם את האתר שהוא גם איש שיווק וידע לעזור לכם לחשוב על כל הפרטים הקטנים האלה וגם ליישם באתר.

אתם תצטרכו באתר חנות למכירת מזון יכולת לייצר קופונים, לרשום אנשים לניוזלטר, עגלה צפה שנפתחת אוטומטית בכל הוספת מוצר, אופציה ליצירת פופאפים, אופציה להוספה למועדפים, יצירת סוגי משלוח בהתאם לעיר שהלקוח גר בה, יכולת לייצר הנחה גורפת לכל החנות או לקטגוריות מסויימות, יכולת בלחיצת כפתור אחת לשנות את נראות כל עמודי המוצר בו זמנית, כדי שאם תחליטו לדוגמא להגדיל את הפונט בעמודי המוצר תוכלו לעשות זו בקלות בתבנית עמוד אחת, תצטרכו שהמתכנת ידע להוסיף לעמודי מוצר שדות שונים כמו הוספת תאריך אספקה או שיהיו כמה ווריאציות לכל מוצר וזו כמובן רק רשימה חלקית.

תקפידו שהמתכנת שבונה את האתר מבין באיפיון אתרים, תכנון חווית המשתמש, עיצוב, יצירת משפכים שיווקיים והגדלת המרות ויודע לבנות את האתר נכון מבחינת היררכיית העמודים שבו וההכנה לקידום אורגני כדי שהאתר יוכל להתקדם בגוגל.

יש לכם כבר אתר למכירת מזון והמכירות בו דלות? אני אוכל לבדוק את תהליך המכירה ומרכיבי האתר ולשפר אותו גם בלי שתצטרכו לבנות אתר מכירה חדש

בסמארטפיש אנחנו מלוות כל פרוייקט של בניית אתר או חנות מכירה מקוונת לאורך כל התהליך החשוב הזה ויודעות לבנות אתר כך שיהיה חכם, יעיל וממיר

דברו איתי לגבי הצעת מחיר, יש לכם בעמוד כפתורהמוביל ל Whatsapp  שלי וטופס צור קשר שמופנה אלי

דגנית אמיתי

צרו קשר

דוגמאות לפיתוח חנויות למכירת מזון באינטרנט

בניית אתר קפה גרג

בניית אתר לגרג קפה

בניית אתר לגיוס זכיינים
לרשת גרג הכולל מודול שאלות

בניית חנות מקוונת לקונדיטוריה

בניית חנות מקוונת לקונדיטוריה

בניית חנות מקוונת דו לשונית
לקונדיטורית בודוניס

itea

שדרוג אתר למכירת תה

שדרוג הכולל תחזוקה והזנת תוכן

שדרוג חנות מקוונת ווקומרס ללחם

שדרוג חנות איש של לחם

שדרוג חנות מקוונת למאפיה כולל שיפור מבירות, תחזוקה ואחסון

itea

שדרוג אתר למכירת תה

שדרוג הכולל תחזוקה והזנת תוכן

בניית מרקטפלייס לקונדיטה

בניית מרקטפלייס

בניית מרקטפלייס בתחום האפיה הכולל בחירת תאריכים מורכבת ולוח בקרה ומשלוחים לכל חנות

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן