בניית אתרי ווקומרס Woocommerce - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

בניית אתרי ווקומרס Woocommerce

בניית חנות ווקומרס בוורדפרס זו החלטה כלכלית מצויינת לעסקים רבים

בפוסט הזה אני ארכז את כל הדגשים שכדאי שתשימו לב אליהם כשאתם בוחרים את איש המקצוע שיבנה לכם את חנות הווקומרס כדי שתדעו את מי כדאי לבחור ומה כדאי לבקש שהחנות תכלול

במידה ויש לכם כבר חנות ווקומרס ואתם לא מרוצים ממנה הפוסט הזה גם עבורכם. 

מטרת חנות הווקומרס קודם כל להיות ממירה, כך שאחוז גולשים גדול שיכנסו לחנות יבצעו את הפעולה הרצויה שזו הרכישה כדי שהפעולה הזו תקרה חשוב לשים לב לפרמטרים רבים באתר –

  1. הנעה לפעולה – הניווט באתר צריך להוביל לרכישה, אפשר לבצע את ההנעה לפעולה בכל מיני טכניקות, לדוגמא מכל פוסט האתר להוביל לתיק העבודות, בתיק העבודות בכל פרוייקט להזמין לפנות אליכם
  2. הגדלת סכום הרכישה – בעת הוספה לסל לפתח עגלה נפתחת שמציבה בפני הלקוח את השאלה של מה תרצה לבצע כעת, לצפות בעגלה, לשלם או להמשיך לקנות, להציב הצעות מפתות לאורך הרכישה כמו משלוח חינם מסכום מסויים או הצעת רכישה של מוצר אטרקטיבי במיוחד למי שקונה מוצר אחר, הנחה מיוחדת בקניית מוצר נוסף זהה או שונה וכך הלאה.
  3. איפיון ועיצוב – חנות ווקומרס Woocommerce המעוצבת נכון ומאופיינת בצורה חכמה מגדילה את אחוז ההמרות שבה, מטרת העיצוב היא הרבה יותר מורכבת מאשר לגרום לחנות להראות יפה, העיצוב צריך לשדר את המסרים שלנו ללקוח, בחנות צריך לשים דגש לנושא שאמור להיות במרכז וחשוב לייצר תחושת אמון באתר ומכירה רכה ללא פרסום אגרסיבי. לדוגמא אתר בית טבע ירצה לשדר תחושת בריאות ולא מראה יוקרתי מדי שישדר שהמוצרים יקרים, אם נרצה להגדיל מכירה של מוצר מסויים נצטרך למצוא דרך להעלות את המודעות אליו בצורה עדינה כמו מאמר מקיף שמסביר לגביו ומוביל לקניה או מקום מרכזי שנפרסם אותו בעמוד הבית ונציג את כל היתרונות שלו.
  4. חווית משתמש – בחנות ווקומרס חשוב לתכנן את הניווט באתר ואת כל תהליך הרכישה כך שיהיה נעים ונוח ויעודד לקניה, אל תגרמו ללקוחות להתייאש מהאתר או להתקשר אליכם כי משהו לא ברור באתר, תוודאו שהתהליך קל ונוח ולא חסר מידע כמו לדוגמא כמה עולה משלוח, תוך כמה זמן מבוצע, לאילו איזורים, מהם פרטי המוצר המדויקים והמראה שלו וכדומה. ככל שהכל יהיה ברור, מובן ואטרקטיבי, יותר לקוחות ירכשו בקלות און ליין
  5. כמות אופציות אופטימלית – לקוחות קונים יותר כשמאפשרים להם לבחור מבין כמה אופציות, יותר מאשר אם יש אופציה אחת או 20 אופציות. כמות אופציות גדולה מדי מבלבלת ואופציה אחת לעיתים לא קולעת לטעם של הלקוח. לדוגמא לפרסם חולצה ב4 צבעים זה נהדר ולפרסם חולצה ב40 צבעים יגרום ללקוח להתעייף מהמבחר ולעבור לגלו/ש בחנות אחרת.
  6. מהירות אתר וסריקה אופטימלית בגוגל – מתכנת חייב לדעת לבנות היררכיית דפים נכונה, לא להשתמש בתוספים רבים מדי שמאטים את האתר וחייב לדעת לבצע אופטימיזציית CSS וJS באתר, אופטימיזציית תמונות ולדעת לשלוט מה יבוצע בטעינה הראשונית ומה יכול להטען ב LAZY LOAD. מאוד קשה לתקן אתר שנבנה לא נכון ולכן חשוב לשים לב שאיש המקצוע מבין בכך.
  7. הדרכה – כחלק מבניית האתר שיסוכם על הדרכה בסיום העבודה ויכולת לעריכת תכנים קלה. מאוד מתסתכל להיות בעלי אתר חדש שאתם לא יודעים לתפעל ובכל עדכון תצטרכו לפנות למי שבנה לכם את האתר. תוודאו שמצויין בהסכם שתדעו לאחר הבניה לתפעל את חנות הווקומרס Woocommerce שלכם כולל – ניהול הזמנות, מלאי, הוספת מוצרים ושינוי מוצרים קיימים, הקמת קטגוריות חדשות ושיוך מוצריך לקטגוריות, יצירת קופונים, יצירת הנחות, הוספת עמודים ופוסטים, הוצאת דו”חות, החלפת תמונות ולמעשה תפעול כל רכיב באתר שחשוב לכם לשנות באופן תדיר.
  8. כתיבת תוכן שיווקית – התוכן באתר צריך להתמקד בלקוח ולא בכם, תחשבו מה מעניין את קהל היעד לדעת, תתמקדו ביתרונות, אל תסתירו את החסרונות ואל תתמקדו בעצמכם. לדוגמא ברוב המקרים ללקוח יהיה פחות חשוב למי אתם נשואים ומה אתם אוהבים ויותר יעניין אותו להבין למה המוצר מתאים לו ומה התועלות שלו.
  9. שרת – בתום הבניה חשוב שהאתר יאוחסן בשרת מהיר, מאובטח ועם גיבויים יומיים אוטומטיים הנשמרים על כונן אחר. אתר איטי לא יתקדם בגוגל וגולשים ינטשו אותו עקב האיטיות ובטווח הארוך לא יהיה משתלם לכם לבחור בשרת ללא גיבויים ולא מאובטח שבעת פריצה ישאיר אתכם ללא אתר. אני ממליצה על שרת VPS מהיר של כל חברה שתבחרו. בסמארטפיש אנחנו מתחזקים שרת עבור הלקוחות שלנו העונה לכל הדרשות וכמובן גם כל שרת VPS אחר העונה על הדרישות האלה יהיה מצויין.
  10. חברו את חנות הווקומרס לגוגל אנליטיקס ול Google search console   כדי שתוכלו להמשיך לתקן מה שצריך ולשפר באתר ושיהיה לכם את הידע לגבי כמה לקוחות נכנסים לאתר, מאילו עמודים ואילו שאילתות כדאי לחזק מבחינת המיקום בגוגל. איש מקצוע מנוסה ידע גם ללוות אתכם בנושא הזה.
  11. התאמה למובייל ולדפדפנים השונים – חנות הווקומרס חייבת להראות מותאמת לכל דפדפן וגודל מסך כולל מובייל וטאבלט גם לתצוגת רוחב וגם בתצוגה לאורך. כל אי התאמה תגרום ללקוחות לעזוב את האתר אם השימוש לא יהיה נוח.
  12. חשוב לזכור – בחנות ווקומרס הכל אפשרי, כשבוחרים בונה אתרים שאינו מתכנת מעבר לשימוש מוגזם בתוספים שומעים לאורך העבודה לגבי כל מיני בקשות שהן לא אפשריות. לכן חשוב לבחור לבניית חנות הווקומרס מתכנת שמבין בקוד ואז כל בקשה הופכת לאפשרית וניתנת ליישום.
  13. שדרוג ותיקון חנות ווקומרס Woocommerce – במידה וכבר בנו עבורכם חנות ווקומרס וחלק מהסעיפים האלה לא מתקיימים באתר אפשר גם לתקן. נוכל לסרוק עבורכם את הבעיות השונות ולתקן תקלות, לפתח רכיבים חסרים ולשפר את חווית המשתמש, את המהירות, האסטרטגיה השיווקית וכל מה שצריך וכך להניע לפעולת הקניה ולהעלות את אחוז ההמרות באתר

אשמח לדבר אתכם לגבי חנות הווקומרס Woocommerce שתרצו לבנות או לשפר עבור העסק שלכם, מתחת למאמר יש כפתור Whatsapp  שמגיע ישירות אלי

דגנית אמיתי

דוגמאות לעבודות - אתרי אינטרנט עם סליקה

בניית חנות מקוונת רביטל ויטלזון

בניית אתר לרביטל ויטלזון יעקבס

בניית חנות ווקומרס למכירת
הופעות ומוצרים כולל אחסון

בניית חנות מקוונת לתכשיטים לה פואם

בניית אתר לחברת תכשיטים

בניית אתר דו לשוני
הכולל קסטומיזציה מורכבת

בניית חנות מקוונת לבגדי ילדים

בניית אתר חנות מקוונת לחברת matchizz

בניית חנות ווקומרס למכירת
בגדים תואמים למשפחה

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות WooCommerce

בניית חנות מקוונת לתכשיטים

חנות עבור חברת מג'מריה
כולל אחסון ותחזוקה קבועה

בניית מרקטפלייס לקונדיטה

בניית מרקטפלייס

בניית מרקטפלייס בתחום האפיה הכולל בחירת תאריכים מורכבת ולוח בקרה ומשלוחים לכל חנות

שדרוג חנות מקוונת לעדשות מגע

איפיון מחדש, שיפור חווית משתמש וטיפול במבצעים ומשפיענים

שדרוג חנות לאופטיקה

איפיון מחדש, שיפור חווית משתמש ושדרוג עבור איי אופטיק

בניית חנות מקוונת למשקפיים

בניית חנות מקוונת, עיצוב, אחסון ותחזוקה

itea

שדרוג אתר וורדפרס למכירת תה

שדרוג הכולל תחזוקה והזנת תוכן

windowsart שדרוג חנות מקוונת

שדרוג חנות מקוונת לוילונות ושטיחים

שדרוג עבור Windowsart כולל בניית תבניות עמוד חדשות ושיפור חווית משתמש באתר

שדרוג חנות מקוונת למדבקות קיר

בניית חנות מקוונת למדבקות

חנות בוורדפרס הכוללת התאמות אישיות רבות

שדרוג אתר לתוספי מזון

שדרוג ותחזוקה קבועה לאתר FIIL IT

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן